استقلال خطرناک ترین تیم آسیا

به گزارش دنیای ویدئو، در جریان هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم استقلال به مصاف الشرطه عراق رفت و در این بازی پیروز شد تیم حریف را با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد.

استقلال خطرناک ترین تیم آسیا

با این پیروزی، استقلال پیروز شد صدرنشین گروه C گردد و شرایط بهتری نسبت به دیگر رقبای خود در این گروه به دست بیاورد.

استقلال با عملکردی که در دو هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا داشته است، توانسته یک آمار بسیار خوب را برجای بگذارد و با زدن 8 گل، تا اینجای کار خطرناک ترین تیم حال حاضر لیگ قهرمانان آسیا در خط حمله باشد و با تفاضل گل 6، از دیگر تیم های حاضر عملکرد بهتری از خود بر جای بگذارد. بعد از استقلال، تیم های آجی ام کا ازبکستان، پرسپولیس و الهلال عربستان با 4 گل، بیشترین گل زده در این 2 هفته از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به ثبت رساندند.

تا اینجای کار 6 بازیکن استقلال روی 8 گلی که در دو بازی اول آبی ها به ثمر رسید، تاثیر مستقیم داشتند. در این بین، فرشید اسماعیلی با به ثمر رساندن 2 گل و 2 پاس گل بهترین عملکرد را داشته است.

مهدی قایدی در صندلی بعدی این 6 بازیکن قرار گرفته است و با 2 گل و یک پاس گل، پیروز شده عملکرد بسیار خوبی از خودش بر جای بگذارد.

همچنین دیاباته و نادری هر کدام با 2 گل از دیگر ستارگان استقلال در دو هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بودند.

ارسلان مطهری و آرش رضاوند هر کدام با یک پاس گل خود را در جمع 6 بازیکن برتر استقلال جای داده اند. رضاوند که در بازی مقابل الشرطه، عملکرد بسیار خوبی از خودش بر جای گذاشت، در خاتمه به عنوان بازیکن برتر زمین معرفی گردید و اگر کمی خوش شانس بود می توانست در این بازی پایش به گلزنی نیز باز گردد، اما تیر دروازه مانع گلزنی این بازیکن شد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 439

به "استقلال خطرناک ترین تیم آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال خطرناک ترین تیم آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید