افشای تصاویر گلکسی اس 22 اولترا

به گزارش دنیای ویدئو، گوشی های هوشمند سری Galaxy S22، پرچمدارهای آینده شرکت سامسونگ هستند که به احتمال زیاد در سال 2022 معرفی خواهند شد اما از هم اکنون هدف بسیاری از شایعات و افشاگری ها قرار گرفته اند که در آخرین مورد، تصاویر رندری از مدل Galaxy S22 Ultra این سری به بیرون درز نموده که نشان می دهد این گوشی پرچمدار از قلم S Pen پشتیبانی می نماید.

افشای تصاویر گلکسی اس 22 اولترا

به گزارش خبرنگاران، شایعات پیرامون گوشی های آینده سامسونگ همچنان در حال توسعه است و صادقانه بگوییم شرایط شایعات و نشت ها آنقدر گیج نماینده و مجذوب نماینده شده است که اگر حتی همه آنها عمداً به وسیله خود سامسونگ تنظیم شده باشد، باز هم ارزش توجه و آنالیز را دارند. تا آنجا که ما می دانیم، 11 آگوست سال 2022 تاریخ رویداد بزرگ بعدی Galaxy Unpacked است، جایی که انتظار می رود این غول فناوری کره جنوبی از گوشی های هوشمند سری Galaxy S22 و بعلاوه احتمالاً تبلت Tab S8 رونمایی کند.

کارشناسان بر این باور هستند که درست مانند سال گذشته، سامسونگ گوشی های پرچمدار نو خود را در سه مدل گلکسی اس 22 پایه، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا، روانه بازار خواهد نمود. شایعات و اطلاعات درز شده حتی به مشخصات اصلی مانند مانند مقدار صفحه نمایش، ظرفیت باتری، گزینه های رنگ و حتی مقایسه نسبتاً دقیق ادعا شده با آیفون 13 اشاره نموده است. همه اینها فقط با فرض باور به وجود سه مدل پایه، پلاس و اولترا برای گوشی های سری گلکسی اس 22 ایجاد شده است.

آخرین سری شایعاتی که اخیراً منتشر شده، ادعا می نمایند مدل S22 Ultra با قلم S ارائه می گردد و حتی یک شکاف داخلی برای قرار گرفتن آن، درست مانند گوشی Galaxy Note دارد. این شایعات حتی با رندرهای فرضی هم پشتیبانی می شوند. سپس OnLeaks، افشاگر معتبر اشاره می نماید رندرهای +Galaxy S22 که دریافت نموده و با دنیا به اشتراک گذاشته است، در واقع با اسم S22 Pro برچسب گذاری می گردد.

علاوه بر این، یکی دیگر از صاحبان صنعت توییتر ادعا می نماید که کل داستان گوشی های این سری را در اختیار دارد و ظاهراً بر بحث نامگذاری داخلی در سامسونگ متمرکز است. بر اساس این گزارش، ظاهراً تغییر نام این مدل در حال آنالیز است و مدلی که ما انتظار داشتیم +Galaxy S22 نام داشته باشد به S22 Pro تبدیل می گردد و به طور همزمان آنچه را که ما از آن به اسم S22 Ultra یاد می کردیم به Note22 Ultra تبدیل خواهد شد. این منبع بعلاوه شرح می دهد که ظاهراً این یک پیشرفت نسبتاً نو است و هنوز در حال آنالیز است و متأسفانه احتمالاً به این معنی است که سامسونگ به طور کامل و عمدی این ابهام را تنظیم ننموده است.

اگر بخواهیم به این گزارش های نو اعتماد کنیم، باز هم سوالات مهم دیگری باقی می ماند که پاسخی برای آنها باید یافت. یکی از مهمترین این سوالات این است که سری Note گوشی های سامسونگ و آینده آن چه خواهد شد؟ ممکن است سامسونگ آن را با خط Galaxy S ادغام کند، اما باز چرا باید نام Note را حفظ کرد؟ آیا این مسئله فقط به زمان عرضه خلاصه می گردد؟ ابزار دستگاه، شباهت قالب و ویژگی آن چه خواهد شد؟ سپس دوباره، چرا نام Note و میراث آن و بازاریابی تثبیت شده آن را باید کنار گذاشت؟ متناوبا، آیا می توانیم تصور کنیم که آنچه ما با نام S22 Ultra می شناختیم، در واقع در تمام این مدت یک دستگاه Note بوده است؟ این سوالاتی است که تا به امروز فکر بسیاری از تحلیل گران را درگیر نموده است. گفتنی است که پیش از این هم اولین تصاویر رندر مدل گلکسی اس 22 پلاس، به بیرون درز نموده بود.

منبع: gsmarena

ترجمه: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 644

به "افشای تصاویر گلکسی اس 22 اولترا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر گلکسی اس 22 اولترا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید