گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا شارژر کم سرعت 15 واتی را حفظ خواهد کرد

به گزارش دنیای ویدئو، با توجه به خبری که از سوی افشاگر معروف یعنی Ice Universe منتشر شده، گویا گلکسی زد فلیپ 3 در بخش شارژر بدون تغییر به نسبت نسل گذشته و با همان شارژر 15 واتی راهی بازار می شود.

گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا شارژر کم سرعت 15 واتی را حفظ خواهد کرد

سامسونگ در نظر دارد در تاریخ 20 مرداد سال جاری از گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 در کنار یک سری محصولات دیگر نظیر ساعت هوشمند و هدفون بی سیم رونمایی کند. در رابطه با این دو گوشی تاشو و البته گجت های دیگری که قرار است به زودی شاهد رونمایی از آن ها باشیم خبرهای زیادی منتشر شده اما آنچه امروز بدستمان رسیده پیرامون گلکسی زد فلیپ 3 است.

یکی از معروف ترین افشاگران حوزه فناوری که با نام Ice Universe در توییتر فعالیت می کند و غالبا به انتشار خبرها پیرامون محصولات سامسونگ می پردازد و بیشتر هم گفته هایش درست از آب در می آیند، بار دیگر اطلاعاتی را در رابطه با شارژر گوشی تاشوی شرکت کره ای یعنی گلکسی زد فلیپ 3 با کاربران به اشتراک گذاشت.

در حالی که این روزها رقابت شرکت ها بر سر سرعت شارژر بسیار اوج گرفته و حتی می بینیم شارژرهایی با سرعت باورنکردنی 160 وات هم برای گوشی ها استفاده می شود، سامسونگ تصمیم گرفت اندکی محافظه کارانه عمل کرده و در نهایت سرعت شارژر خود را به 45 وات محدود کند. تصمیمی که با توجه به سیاست سایر شرکت ها در این زمینه خیلی خوب نیست اما باز هم می توان با سرعت نسبتا خوبی از طریق این شارژر گوشی ها را شارژ کرد.

این طور که به نظر می رسد، این گوشی تاشوی شرکت یعنی گلکسی زد فلیپ 3 که انتظارات زیادی هم از آن می رود، قرار نیست به شارژر 45 واتی یا حتی 25 واتی سامسونگ مجهز شود. بلکه شرکت کره ای در نظر دارد آن را با همان شارژر 15 واتی که گلکسی زد فلیپ 5G به آن مجهز شده بود راهی بازار کند و این اصلا نکته خوبی نیست.

جالب اینجاست این افشاگر در متن تویتی خود برای اینکه کار سامسونگ را به نوعی تمسخر و به آن انتقاد کند، به این نکته اشاره کرد که سری آیفون 13 از شارژر سریع 25 واتی پشتیبانی خواهند کرد اما سامسونگ همچنان برای محصولات مهم خود از شارژر 15 واتی استفاده می کند. این طعنه به سامسونگ با استفاده از اپل به این خاطر بود که شرکت آمریکایی به طور کلی رابطه خوبی با قابلیت هایی که به مذاق کاربران خوش می آید ندارد و کمی طول می کشد تا آن ها را در گوشی های خود پیاده کند. این در حالی است که سامسونگ همیشه عکس این موضوع عمل می کرد اما می بینیم که زد فلیپ 3 چیز دیگری را به ما نشان می دهد.

در ماه مه گذشته بود که لیست منتشر شده از وب سایت صدور گواهی 3C تأیید کرده بود برای گلکسی زد فلیپ 3 از شارژر 15 واتی استفاده خواهد شد و به همین علت می توان به گفته های افشاگر یاد شده مثل همیشه اعتماد کرد و پذیرفت واقعا گوشی تاشوی شرکت کره ای قرار است با این شارژر راهی بازار شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با گلکسی زد فلیپ 3 منتشر شده که از جمله مهم ترین آن می توان به بهره مندی از نمایشگر ثانویه بزرگ تر و پردازنده قدرتمندتر و 20 درصد قیمت کمتر اشاره کرد. اطلاعات بیشتر پیرامون این محصول هم اگر طی روزهای آینده منتشر نشود، خوشبختانه تا 19 روز دیگر و در جریان معارفه رسمی بدستمان خواهد رسید.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 مرداد 1400 بروزرسانی: 21 مرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 588

به "گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا شارژر کم سرعت 15 واتی را حفظ خواهد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی زد فلیپ 3 احتمالا شارژر کم سرعت 15 واتی را حفظ خواهد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید