امامی فر: نقش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در موفقیت ها درصد دارد، باشگاه پرسپولیس غیرمستقیم با من صحبت کرد

به گزارش دنیای ویدئو، علیرضا امامی فر رئیس مرکز تیم های ملی فوتبال گفت: در موفقیت های تیم ملی برای کسب نتیجه، نقش کادر فنی و بازیکنان درصد دارد.

امامی فر: نقش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در موفقیت ها درصد دارد، باشگاه پرسپولیس غیرمستقیم با من صحبت کرد

علیرضا امامی فر در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بحث پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به او گفت: صحبت های غیرمستقیمی با من انجام شد، اما شرایط برای همکاری پیش نیامد. من کارمند فدراسیون فوتبال هستم و مسئولیت مرکز ملی فوتبال را برعهده دارم. از طرف باشگاه پرسپولیس هم غیرمستقیم صحبتی شد، اما اینکه بخواهیم همکاری داشته باشیم، نه هنوز اتفاقی نیفتاده است.

وی در خصوص اینکه تمایلی برای حضور در باشگاه پرسپولیس داشت یا نه، توضیح داد: حضور در پرسپولیس بحث شغلی بود نه تمایل. ممکن است در جایی مسئولیت داشته باشید و از جاهای دیگر پیشنهاد کار بدهند. اینکه دلت بخواهد انتخاب کنی یا نه، به خودت بستگی دارد. کارم در مرکز ملی فوتبال سنگین است و فدراسیون با تمام نیرو و پشتوانه اش کار می نماید.

رئیس مرکز ملی فوتبال راجع به ملاقات تیم ملی فوتبال با کره جنوبی در چهارمین بازی مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر، گفت: از نظر من، گرفتن سه امتیاز و نتیجه در این مقطع اهمیت زیادی دارد. اگر در کنار این مسئله، بازی ها را بتوان تاکتیکی پیش برد، خیلی بهتر خواهد شد. با توجه به دو سال درگیری با ویروس کرونا، انجام ندادن بازی های تدارکاتی و برگزاری اردوهای کوتاه مدت، تیم ملی برترین نتایج را گرفته است. می توانم ایرادت فنی بگیرم، اما به طور حتم کادر فنی تیم ملی به صورت دقیق بررسی نموده است و مسائل را در می آورد. باز هم تأکید می کنم نتایج پنج بازی دور رفت خیلی مهم است که خوشبختانه تا الان 9 امتیاز از سه بازی گرفته ایم.

امامی فر اعلام نمود: بازی با کره جنوبی کمی متفاوت از بازی های دیگر است. با توجه به ضعف هایی که وجود دارد، باید با احتیاط با کره روبه رو شویم. ما دو امتیاز اختلاف با کره داریم که می توانیم این اختلاف را حفظ کنیم. قطعاً نیت اصلی پیروزی است، اما با حداقل امتیاز می توان اختلاف را نگه داریم تا تیم برای دور دوم با هماهنگی و بازی های تدارکاتی بیشتر به مصاف حریفانش برود.

وی در واکنش به نظرات متفاوت اهالی فوتبال درباره عملکرد دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی ایران گفت: نقش کادر فنی و بازیکنان در موفقیت ها درصد دارد و از نظر علمی ثابت شده است. کشور ایران استعدادهای زیادی در دهه های مختلف داشته و از این پتانسیل استفاده نموده است. بیشتر بازیکنان بلژیک در تیم های مختلف اروپایی بازی می نمایند، آیا باید بگوییم چون بازیکنان خوبی دارند، نتیجه گرفته اند؟ ما هم بازیکن خوب داریم و از آنها استفاده می کنیم، اما مطمئن باشید جلسات بررسی و تاکتیکی به وسیله کادر فنی برگزار می گردد و بر اساس آن تیم ملی نتیجه می گیرد. در یک بررسی، به تعویض هایی که اسکوچیچ انجام می دهد، دقت کردم. او به موقع نفرات را وارد زمین می نماید. تأثیر نفرات تعویضی را می توان در نتایج تیم ملی مشاهده کرد و قابلیتش را دید.

مرکز ملی فوتبال با اشاره به بازی تیم ملی برابر کره جنوبی یادآور شد: بازی کره را دیدم. آنها پشت محوطه 18 قدم می توانند روی دروازه ما خطرناک باشند. این موضوع نقطه ضعف خودشان هم است. اگر اجازه شوتزنی به کره ای ها داده گردد، مرتب این کار را انجام می دهند. کاپیتان کره تجربه این را دارد که از هر دو پایش برای شوتزنی استفاده کند. عدم هماهنگی در خط دفاعی کره، این اجازه را به ایران می دهد که از محوطه 18 قدم آنها استفاده کنیم. نکته بعدی، استفاده کره ای ها از ضربات ایستگاهی و کرنر است که نشان می دهد کار نموده اند و برنامه دارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 666

به "امامی فر: نقش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در موفقیت ها درصد دارد، باشگاه پرسپولیس غیرمستقیم با من صحبت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی فر: نقش کادر فنی و بازیکنان تیم ملی در موفقیت ها درصد دارد، باشگاه پرسپولیس غیرمستقیم با من صحبت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید