تور روسیه: امضای نخستین تفاهم نامه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه

به گزارش دنیای ویدئو، نخستین و مهمترین گام بین المللی صنعت نمایشگاهی در دوره تازه با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج. ا. ا در روسیه و امضای تفاهم نامه با مجموعه نمایشگاه های بین المللی اکسپوسنتر مسکو برداشته شد.

تور روسیه: امضای نخستین تفاهم نامه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، همزمان با سفر هومن رازدار، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران به روسیه و در ملاقات با مدیرعامل مجموعه نمایشگاه های بین المللی اکسپوسنتر مسکو، نخستین تفاهم نامه در حوزه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه به امضا رسید تا هر دو کشور بتوانند توانمندی ها و ظرفیت های مالی یکدیگر را بهتر معرفی نمایند.

در این ملاقات و پس از عقد تفاهمنامه همکاری، الکسی ویالکین مدیرعامل اکسپوسنتر مسکو گفت: براساس این تفاهم نامه، از این به بعد شاهد حضور پررنگ شرکت های ایرانی در مجموعه اکسپوسنتر روسیه خواهیم بود.

وی با اشاره به دیگر بند های این تفاهم نامه اضافه نمود: بعلاوه در زمینه سرمایه گذاری مشترک و عرضه محصولات دانش بنیان و نوآورانه، توافقات خوبی به دست آمد.

هومن رازدار، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نیز این تفاهمنامه را نخستین و مهمترین تفاهم نامه بین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مجموعه اکسپوسنتر مسکو خواند و تاکید نمود: اکسپوسنتر مسکو و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران، مهم ترین متولیان نمایشگاهی منطقه هستند.

وی با اشاره به نقش و اهمیت مجموعه های نمایشگاهی دو کشور در معرفی ظرفیت ها و توانمندی های متقابل اضافه نمود: تبادل و تهاتر فضای نمایشگاهی و همکاری منسجم، مهم ترین موضوعات تفاهم شده است که به زودی اجرایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 خرداد 1401 بروزرسانی: 6 خرداد 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 876

به "تور روسیه: امضای نخستین تفاهم نامه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور روسیه: امضای نخستین تفاهم نامه صنعت نمایشگاهی بین ایران و روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید