ایجاد 400 هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن

به گزارش دنیای ویدئو، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از برنامه ایجاد 400 هزار واحد مسکونی در برنامه اقدام ملی مسکن اطلاع داد.

ایجاد 400 هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از ایبنا ، محمود محمودزاده در برنامه تیتر امشب سیما گفت: مسکن موضوع کوتاه مدت نیست و نمی گردد در یک سال در بازار مسکن تغییر ایجاد کرد. با درک شرایط مالی برنامه هایی برای مسکن طرح کردیم و در آینده تغییراتی را شاهد خواهیم بود.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن 400 هزار واحد است و 700 هزار واحد هم با دستگاهای ذیصلاح قرارداد بسته شده است. محمودزاده اضافه کرد: ما چند اقدام کوتاه مدت در بازار اجاره انجام داده ایم و اقداماتی هم در تامین مسکن میان مدت و بلندمدت مثل اجاره دار حرفه ای که برای همواره اجاره داری قانونمند می گردد، انجام داده ایم.

وی گفت: ما امیدواریم با افزایش فراوری، بخشی از مسائل مسکن حل گردد. محمودزاده اضافه کرد: افزایش قیمت مسکن در دو سال گذشته به دلیل جذابیت بازارهای دیگر بوده، به همین دلیل ساخت و ساز در این زمان کمتر شده است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 15 آبان 1399 بروزرسانی: 15 آبان 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 67

به "ایجاد 400 هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 400 هزار واحد مسکونی در طرح ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید