بارش باران در این استانها تا 5 روز آینده

به گزارش دنیای ویدئو، خبرنگاران : کارشناس هواشناسی گفت: در پنج روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق، شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر همراه با رعد پیش بینی می گردد.

بارش باران در این استانها تا 5 روز آینده

به گزارش به نقل از خبرنگاران، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی روزهای امشب و فردا در استان های گیلان، مازندران، گلستان، اردبیل و ارتفاعات البرز در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در شمال استان های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی احتمال وزش باد و رگبار باران پیش بینی می گردد، گفت: خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر رگبار رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد.

او ادامه داد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه هم برای سواحل خزر ارتفاعات البرز و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

ضیائیان اعلام کرد: در پنج روز آینده برای جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رشد ابر همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: در سه روز آینده در شرق کشور به ویژه شمال سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی و وزش باد شدید و گرد و خاک پدیده غالب خواهد بود.

او اعلام کرد: بعلاوه امشب و فردا برای استان های سمنان، تهران ،البرز، شمال اصفهان، مرکزی و غرب خوزستان و وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد. در دو روز آینده دریای خزر و شمال خلیج فارس و از امشب تا یکشنبه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید است و بیشترین دمای تهران 37 و کمترین آن 25 درجه خواهد بود.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 584

به "بارش باران در این استانها تا 5 روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران در این استانها تا 5 روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید