بازسازی میدان نبرد کولوسئوم

به گزارش دنیای ویدئو، وزارت فرهنگ ایتالیا بیان کرد میخواهد میدان نبرد بنای تاریخی کولوسئوم را با یاری فناوری پیشرفته به شکوه پیشین بازگرداند. بر اساس پروژه بازسازی این بنا، یک شرکت معماری مسئولیت ساخت طبقه جدیدی به عنوان میدان مبارزه را برعهده خواهد داشت. انتظار می رود این پروژه تا دو سال دیگر به انتها برسد.

بازسازی میدان نبرد کولوسئوم

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

تماشاخانه کولوسئوم که در سال 80 میلادی ساخته شده است زمانی میدان نبرد چوبی داشت که کف آن با شن پوشانده شده بود. در زیر این بخش چوبی اتاقک هایی واقع شده است که گلادیاتورها و حیوانات پیش از ورود به میدان در آن جا منتظر می ماندند.

در حوالی 1800 میلادی، باستان شناسانی که کاوش در بخش زیرین این بنا را شروع نموده بودند این میدان نبرد چوبی را برداشتند. درحال حاضر با توجه به نبودن این طبقه چوبی، بازدیدنمایندگان می توانند از بخش های بالایی این بنا که زمانی صندلی تماشاگران بوده اند نمایی از بخش زیرین این تماشاخانه را مشاهده نمایند.

اما میدان نبرد جدید کولوسئوم که با یاری فناوری پیشرفته ساخته خواهد شد این قابلیت را خواهد داشت که به سرعت بخش زیرین بنا را بپوشاند یا امکان تابش نور و تهویه هوا را برای اتاقک های زیرین فراهم کند؛ چراکه این طبقه جدید از چندین قطعه متصل به یکدیگر ساخته خواهد شد که قابلیت حرکت کردن را خواهند داشت.

گاردین نوشت،کولوسئوم از دوشنبه گذشته با کاهش محدودیت های ناشی از شیوع کرونا در ایتالیا بازگشایی شد.

منبع: گردشبان
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 426

به "بازسازی میدان نبرد کولوسئوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی میدان نبرد کولوسئوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید