رجحان فولاد برابر زغال سنگ، رضایت مربیان از یک بازی زیبا در لیگ

به گزارش دنیای ویدئو، به گزارش خبرنگاران، دومین بازی از دومین روز از دور برگشت سی و سومین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان گرامیداشت سردار شهید پور جعفری امروز در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز انجام شد. در این بازی که در چارچوب رقابت گروه دوم این مسابقات صورت گرفت دو تیم فولاد سپاهان اصفهان و زغال سنگ طبس به مصاف هم رفتند.

رجحان فولاد برابر زغال سنگ، رضایت مربیان از یک بازی زیبا در لیگ

این بازی که در نیمه نخست با نتیجه نزدیک 14 بر 13 به سود نماینده اصفهان به صورت پایاپای در جریان بود در سرانجام با رجحان 26 بر 29 تیم فولاد سپاهان به سرانجام رسید. تقابل مربیان هندبال از دو نسل که از یک سو محسن طاهری مربی اسبق تیم ملی و سپاهان و از سوی دیگر علیرضا بکماز مربی جوان تیم زغال سنگ قرار داشتند، با رجحان فولاد سپاهان اصفهان با مربیگری طاهری به سرانجام رسید.

علیرضا بکماز سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس در سرانجام این ملاقات گفت: تیم سپاهان با انگیزه بالایی در زمین حاضر شده بود و این اختلاف امتیازات بین ما و تیم مقابل دقیقاً تعداد اشتباهات ما بود که به نحو احسن از فرصت ها استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: ما شاهد یک بازی نزدیک بودیم که در طول مسابقه بازی با فاصله نزدیک در جریان بود. لیگ ادامه دارد و مطمئن باشید تیم زغال سنگ می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

محسن طاهری سرمربی تیم فولاد سپاهان اصفهان پس از ملاقات با تیم زغال سنگ طبس گفت: خدا را شکر توانستیم با پیروزی در این بازی جبران مافاتی از بازی های دور گذشته داشته باشیم. یکی از بهترین بازی هایی بود که به دل بینندگان چسبید.

وی گفت: میزبانی هیأت هندبال استان فارس یک میزبانی خوب است و امیدواریم که همینطور ادامه داشته باشد و هر روز بهتر از روز قبل باشد. امیدواریم تیم هایی که به دور بعدی صعود می نمایند تیم هایی باشند که بتوانند مسائل هندبال ایران را حل نمایند.

شهاب صادق زاده بازیکن تیم هندبال زغال سنگ طبس در خصوص شکست تیم زغال سنگ طبس مقابل فولاد سپاهان اصفهان گفت: متأسفانه قبل از بازی دیر به محل سالن رسیدیم و نتوانستیم خوبی گرم کنیم. البته امروز شاهد یک بازی باکیفیت بودیم. تیم سپاهان تیم قدرتمندی بود و ما هم در این بازی بدشانسی آوردیم. از همین جا به تیم خوب سپاهان تبریک میگویم. میزبانی بسیار خوب است فقط یک مقدار سالن محل برگزاری مسابقات سرد بود.

بازیکن تیم هندبال زغال سنگ طبس در سرانجام گفت: بازی بعدی ما با تیم فراز بام دهدشت است و امیدوارم بتوانیم با پیروزی در آن بازی صندلی خود را ارتقا ببخشیم.

مهران رهنما بازیکن تیم هندبال فولاد سپاهان اصفهان هم در خصوص پیروزی فولاد سپاهان اصفهان مقابل تیم زغال سنگ طبس اعلام کرد: هر دو تیم یک بازی زیبا به نمایش گذاشتند. به امتیاز این بازی احتیاج داشتیم و آن را کسب کردیم. از ابتدای نیمه دوم بازی را بهتر شروع کردیم و اشتباهات نیمه اول را کم کردیم و توانستیم از تیم زغال سنگ طبس پیش بیفتیم.

وی اضافه کرد: بازی هندبال بازی ثانیه ها هست و خدا رو شکر در دقایق حساس توانستیم امتیاز لازم را کسب کنیم. بازی بعدی ما با تیم مس کرمان است که تیم بسیار خوبی است و ما امیدواریم با یک بازی خوب و حساب شده امتیاز آن بازی را کسب کنیم.

دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان که از نوزدهم آذر ماه شروع شده است تا 24 آذرماه در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 بهمن 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 233

به "رجحان فولاد برابر زغال سنگ، رضایت مربیان از یک بازی زیبا در لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رجحان فولاد برابر زغال سنگ، رضایت مربیان از یک بازی زیبا در لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید