بزرگ ترین رینگ فیبر کربن جهان از طریق بنتلی برای شاسی بلند بنتایگا ساخته شد

به گزارش دنیای ویدئو، خودروی شاسی بلند بنتلی بنتایگا 2022 تا اواخر سال جاری میلادی بزرگ ترین رینگ های فیبر کربنی تولیدی جهان را دریافت خواهد کرد که بسیار سبک وزن و دارای استحکامی بیشتر از رینگ های آلومینیومی هستند.

بزرگ ترین رینگ فیبر کربن جهان از طریق بنتلی برای شاسی بلند بنتایگا ساخته شد

خبرنگاران - رینگ های فیبر کربن در حال تبدیل شدن به یکی از مهم ترین امکانات اضافه در خودروهای اسپرت و به دلایل واضح، سبک و مستحکم هستند.

این فناوری به خودروهای شاسی بلند وارد می شود. زیرا بنتلی بنتایگا به زودی آپشن رینگ های فیبر کربنی بافته شده و قالب دار را دریافت خواهد کرد.

بنتلی بنتایگا

قطر رینگ های موجود 22 اینچ است و بنتلی می گوید آن ها را به بزرگ ترین رینگ های تولیدشده با فیبر کربن تبدیل کرده است. همچنین می توانید مطمئن باشید که این رینگ ها برای یک شاسی بلند چند تنی با گذراندن تست و مقررات سخت گیرانه TÜV آلمان ایمن خواهند بود.

گفته می شود این رینگ ها بسیار سبک وزن هستند. وزن هر رینگ حدود 13 پوند (5.9 کیلوگرم) کمتر از رینگ آلومینیومی است. رینگ های فیبر کربنی نه تنها برای کاربرد رانندگی اسپرت خوب است. بلکه شرط می بندیم که سواری زیبایی هم ارائه بدهند.

استحکام فوق العاده رینگ های فیبر کربنی

بنتلی برخی دیگر از مزایای رینگ های فیبر کربنی را برجسته می کند. یکی از این مزایا، استحکام بیشتر است. مسئولان بنتلی می گویند رینگ های آلومینیومی می توانند زیر بار تا معادل یک درجه کمبر به ازای واحد نیرو خم شوند.

رینگ فیبرکربنی بنتلی بنتایگا

ظاهراً کاهش انعطاف پذیری به کاهش ساییدگی لاستیک کمک می کند. صادقانه بگوییم، شک داریم راننده بنتایگا متوجه چنین تغییری در خودرو شود و حتی شک داریم بسکمک از علاقه مندان به خودرو متوجه این موضوع شده باشند. اما تجملات و تجهیزات لوکس کاملا مربوط به چیزی نیست که مشتریان واقعاً متوجه آن شوند.

واقعاً گمان می کنیم بیشتر افرادی که این رینگ ها را انتخاب می کنند، برای تجمل این کار را انجام می دهند. زیرا ظاهر رینگ فیبر کربنی را دوست دارند.

همان طور که بنتلی اشاره کرده است، چنین رینگ هایی باید به خوبی با بسته های فیبر کربنی موجود برای فضای بیرونی خودرو مطابقت داشته باشند. این رینگ ها تا اواخر سال جاری برای بنتلی بنتایگا در دسترس خواهند بود. ولی قیمت آن ها اعلام نشده است.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 583

به "بزرگ ترین رینگ فیبر کربن جهان از طریق بنتلی برای شاسی بلند بنتایگا ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین رینگ فیبر کربن جهان از طریق بنتلی برای شاسی بلند بنتایگا ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید