توصیه های پلیس راهور به عزاداران حسینی

به گزارش دنیای ویدئو، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران به عزاداران حسینی که شب هنگام با لباس مشکی در سطح شهر تردد دارند، گفت: به علت دید کم رانندگان در شب، مراقبت بیشتری در تردد های شهری داشته باشید.

توصیه های پلیس راهور به عزاداران حسینی

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ علی همه خانی گفت: با توجه به حرمت عزاداران به آقا امام حسین (ع) و پوشیدن لباس سیاه در این ایام، شایسته است عزاداران محترم که در معابر تردد می نمایند، با هوشیاری کامل تر و دقت بیشتری در محل ها و معابر شهر تهران تردد نمایند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران گفت: با توجه به رنگ و لباس تیره عزادران حسینی و تاریکی هوا و محدودیت دید رانندگان در شب ها، ممکن است برخی رانندگان متوجه حضور عابران پیاده نشوند و باعث بروز حوادث ناخواسته ای گردند.

این مقام انتظامی توصیه کرد: عابران پیاده حتما از خط کشی عابر پیاده، پیاده رو ها پل های عابر پیاده تردد و سعی نمایند حتی الامکان از کفش ها و شلوار هایی با رنگ روشن استفاده نمایند که بیشتر در معرض دید رانندگان در شب هنگام باشند.

وی توصیه ای هم به رانندگان داشت و گفت: رانندگان گرامی هنگام تاریکی هوا و به ویژه در این ایام که عابرین و عزاداران حسینی، از لباس تیره و مشکی استفاده می نمایند، حتما توجه کافی و لازم به جلو و اطراف نمایند و بیش از پیش حین رانندگی به دلیل کم شدن دید، توجه و دقت بیشتری نسبت به تردد عابران پیاده در سطح معابر شهر تهران داشته باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 591

به "توصیه های پلیس راهور به عزاداران حسینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه های پلیس راهور به عزاداران حسینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید