تکمیل طرح های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد تا خاتمه دولت

به گزارش دنیای ویدئو، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت بوده و طرح هایی که شروع می شوند نیز باید تا خاتمه دولت به انتها برسند.

تکمیل طرح های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد تا خاتمه دولت

حسین کلانتری روز دوشنبه در ملاقات با هیات بلندپایه اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اضافه نمود: سفر هیات اعزامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به این استان بدون شک دستاورد ها و نتایج مطلوب و چشمگیری برای تمام مردم منطقه به همراه خواهد داشت.

وی توضیح داد: این استان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بی بدیلی در بخش های آب، نفت، گاز، جنگل و .... بوده اما آن گونه که باید دیده نشده است و در رژیم گذشته مورد ظلم واقع شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: سال های اخیر دولت نگاه ویژه ای به این استان داشته به گونه ای که می توان به طور قطع اذعان داشت که در بعضی شاخص ها در این هشت سال به اندازه 40 سال کار شده است.

کلانتری تاکید نمود: اعزام این تیم متشکل ار معاونان و روسای مختلف صندوق و بانک های مختلف زیر مجموعه وزارت کار نشان دهنده توجه و حسن نیت دولت و وزارت کار به این استان بوده است.

وی ادامه داد: کهگیلویه و بویراحمد در حوزه طرح های حوزه راه، سد، تعاونی ها، کشاورزی، ایجاد بیمارستان، مراکز رفاهی و تجاری و ..... احتیاج به بازنگری و حمایت دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت بوده و طرح هایی که شروع می شوند نیز باید تا انتها دولت به خاتمه برسند.

کلانتری اظهار امیدواری کرد این سفر که گمان می رود یک سفر تاریخی و ارزشمند باشد دارای خروجی خوب و منشا تحولی برای مردم استان باشد.

غلام رضا پناه، معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: ترکیب هیات اعزامی امروز به این استان در بالاترین سطحی هستند که تا به امروز به استان ها سفر نموده اند.

وی اظهار کرد: بنا به درخواست محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسائل و مسایل 7 استان محروم کشور که به لحاظ شاخصه های مالی در رده های پایین جدول قرار دارند، مورد آنالیز و ارزیابی قرار می گیرند.

معاون توسعه و منابع انسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید نمود: کوشش بر این است مسائل این مناطق احصا و با مدیریت صحیح حل و فصل شوند و خواسته وزارت کار در زمینه توسعه اشتغال و محرومیت زدایی محقق گردد.

پناه ادامه داد: اعزام این هیات به شهرستان های مختلف این استان که از جمله برنامه های آن ها برطرف مسائل بزرگ ترین تعاونی کشور، ایجاد خانه امید برای بازنشستگان، آنالیز سد تنگ سرخ، جاده یاسوج به شیراز و چندین طرح بزرگ از جمله برنامه های کاری این هیات خواهد بود.

وی اعلام کرد: احتیاج است کارهای بنیادی تری برای توسعه منطقه انجام گیرد و طرح های خوبی ارایه شوند که سبب توسعه و کسب و کار گردد.

به گزارش خبرنگاران، عیسی منصوری، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: این استان با دارا بودن منابع بزرگ نفت، جنگل، منابع طبیعی، گاز، و .... از مزایای این همه نعمت بی بهره است و باید به طور موشکافانه دلیل این عدم موفقیت جست و جو گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 247

به "تکمیل طرح های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد تا خاتمه دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکمیل طرح های نیمه تمام کهگیلویه و بویراحمد تا خاتمه دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید