جایگزینی جون ایر با ایرفرانس در تهران

به گزارش دنیای ویدئو، جایگزینی جون ایر با ایرفرانس

شرکت هواپیمایی جون ایر(Joon Air) یک شرکت هواپیمایی زیرمجموعه ایرفرانس است که از اول دسامبر 2017 پروازهای خود را شروع نموده است. این ایرلاین برای رقابت با شرکت های مقرون به صرفه قیمتی که در سال های اخیر بخش مهمی از بازار حمل و نقل هوائی را به دست گرفته اند، ایجاد شده است.

جایگزینی جون ایر با ایرفرانس در تهران

براساس گزارش منتشر شده از سوی پایگاه اینترنتی ایرژورنال، جون ایر از 17 فروردین 1397 در مسیر پروازی پاریس و تهران، جایگزین ایرفرانس شد. این شکت هواپیمایی با هدف کاهش هزینه های ایرفرانس سه پرواز هفتگی از فرودگاه شارل دوگل پاریس؛ مرکز اصلی جون ایر به فرودگاه امام تهران خواهد داشت، بعلاوه این ایرلاین در نظر دارد تا شهرهای فورتالزا برزیل، ماهه در سیشل و بمبئی در هند را تا سرانجام ژوئن به مقاصد طولانی خود اضافه کند.

جون ایر در ناوگان هوایی خود از هواپیماهای ایرباس ای340-300 با ظرفیت حمل 21 مسافر در فرست کلاس، 30 مسافر در بیزنس کلاس و 224 مسافر در کلاس اکونومی استفاده می نماید. این شرکت هواپیمایی اولین هواپیمای ای340-300 خود را اواخر ماه مارس ثبت کرد و سه هواپیمای دیگر از شرکت هواپیمایی اسکای تیم نیز برای مسیرهای فورتالزا برزیل در چهارم می، ماهه سیشل در 5 می و مسیر بمبئی در هند از 18 ژوئن وارد ناوگان هوایی آن خواهد شد.

شروع پروازهای جون ایرلاین به ایران

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 آذر 1401 بروزرسانی: 18 آذر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1002

به "جایگزینی جون ایر با ایرفرانس در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایگزینی جون ایر با ایرفرانس در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید