جنجال در فضای مجازی؛ دولت رئیسی غربالگری جنین را ممنوع نمود؟ ، فراوری و توزیع کیت های غربالگری جنین محدود شد؟

به گزارش دنیای ویدئو، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه از نظر وزارتخانه، غربالگری جنین با رعایت استانداردها ممنوع نیست، ادامه داد: غربالگری مطابق قانون و نظر متخصصان استانداردسازی شده است.

جنجال در فضای مجازی؛ دولت رئیسی غربالگری جنین را ممنوع نمود؟ ، فراوری و توزیع کیت های غربالگری جنین محدود شد؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبدا، پدرام پاک آیین در واکنش به بعضی شایعات در فضای مجازی گفت: هیچ محدودیت جدیدی برای فراوری و توزیع کیت های غربالگری جنین ایجاد نشده و استانداردهایی که پیش از این به منظور کنترل کیفی کیت ها اعمال می شد، همچنان رعایت می گردد.

وی اضافه نمود: نظارت بر کیفیت و استاندارد بودن کیت های غربالگری جنین وظیفه سازمان غذا و داروست تا کیت هایی که در اختیار مردم قرار می گیرد، بیشترین دقت و کمترین خطا را داشته باشد.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه از نظر وزارت بهداشت، غربالگری جنین با رعایت استانداردها ممنوع نیست؛ ادامه داد: غربالگری مطابق قانون و نظر متخصصان استانداردسازی شده است.

پاک آیین اضافه نمود: در حال حاضر کیت های تشخیصی غربالگری با دقت کافی در اختیار مردم قرار می گیرد و همچنان برای یاری به سلامت مادر و جنین، از توزیع کیت های غیر استاندارد و غیر دقیق جلوگیری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1402 بروزرسانی: 24 مرداد 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1109

به "جنجال در فضای مجازی؛ دولت رئیسی غربالگری جنین را ممنوع نمود؟ ، فراوری و توزیع کیت های غربالگری جنین محدود شد؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "جنجال در فضای مجازی؛ دولت رئیسی غربالگری جنین را ممنوع نمود؟ ، فراوری و توزیع کیت های غربالگری جنین محدود شد؟" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال در فضای مجازی؛ دولت رئیسی غربالگری جنین را ممنوع نمود؟ ، فراوری و توزیع کیت های غربالگری جنین محدود شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید