جواد عزتی برترین بازیگر کمدی شد

به گزارش دنیای ویدئو، تهران (پانا) - طبق نظر سنجی مردمی در رادیو صبا جواد عزتی برترین بازیگر کمدی متولد دهه شصت اعلام شد.

جواد عزتی برترین بازیگر کمدی شد

به گزارش روابط عمومی رادیو صبا، برنامه ترین ها هر هفته با هدف معرفی برترین های ایران در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و ورزشی پخش می گردد. روز آدینه 19 آذر این برنامه به سراغ کمدین های دهه شصتی رفت و برترین بازیگر مرد کمدی متولد دهه شصت را معرفی کرد.

در این برنامه از بین محسن کیایی، محمد بحرانی، هوتن صبور، اشکان اشتیاق، امیر کاظمی، جواد عزتی، نیما شعبان نژاد، شکیب شجره و بهرام افشاری که همگی از کمدین های متولد دهه شصت هستند برترین آنها انتخاب و اعلام شد.

در برنامه ترین ها با پخش قسمت هایی از هنرنمایی این طنازان نتایج نظرسنجی این طور اعلام شد. رتبه نخست این رقابت به جواد عزتی بازیگر کمدی متولد 60 تعلق گرفت، محسن کیایی متولد 60 و بهرام افشاری متولد 66 به ترتیب نفر دوم و سوم این رقابت شدند.

در این برنامه سامان گوران، علی اوجی، امیر نوری سه نفر از باریگران کمدی متولد دهه شصت به خاطر بازیگری ضعیف و حاشیه در فضای مجازی کاندیدای این بخش برای زرشک زرین شدند. طبق نظرسنجی مردمی سامان گوران به خاطر اجرای ضعیف و حاشیه سازی زرشک زرین این برنامه را دریافت کرد.

برنامه ترین ها روزهای آدینه ساعت 16 به تهیه نمایندگی نازنین حاج سیف الله و اجرای مهبد قناعت پیشه ساعت 16 روزهای آدینه پخش می گردد.

علاقه مندان می توانند برای شنیدن بخش های ویژه این برنامه به سایت رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 785

به "جواد عزتی برترین بازیگر کمدی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جواد عزتی برترین بازیگر کمدی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید