مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تغییر کرد

به گزارش دنیای ویدئو، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تغییر کرد.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تغییر کرد

مریم جلالی با پیشینه مدیریتی در رادیو، تلویزیون و سینما با حکم علی دارابی، معاون میراث فرهنگی و قائم مقام وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران شد. پیش از او، امیررضا شریف نیا که همراه با علی اصغر مونسان، وزیر پیشین میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از کیش آمده بود، مدیریت این مجموعه را به عهده داشت.

روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سوابق مریم جلالی به مدیریت او در پردیس سینمایی ملت، مدیریت گروه اجتماعی و فرهنگی شبکه تلویزیونی تهران، مدیریت گروه خانواده شبکه دو سیما و تهیه و فراوری برنامه های رادیویی اشاره نموده است. جلالی فارغ التحصیل ارشد زبان شناسی تاریخی از دانشگاه تهران و دکترای مدیریت برنامه ریزی امور فرهنگی است.

او که در فاصله سالهای 95 تا 98 مدیریت پردیس سینمایی ملت را به عهده داشت، به عنوان نخسین زن سینمادار ایران پس از انقلاب معرفی شده است. جلالی از سال 1369 کار خود را در رادیو شروع نموده است. او در مقطعی عضو شورای محتوایی و نظارت پخش شبکه یک بوده و مسئولیت طرح و برنامه گروه اجتماعی شبکه سه، طراحی و نویسندگی برنامه های به خانه برمی گردیم، آدینه تعطیل نیست، شب بخیر تهران و تهران بیست را به عهده داشته است.

از زمان استقرار مدیریت نو در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیر موزه فرش و مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد تغییر نموده اند و برای موزه ملی و مجموعه سعدآباد نیز شورای راهبردی تشکیل شده است که بعضی اعضای آن سوابق مرتبط با فعالیت موزه ای و مدیریت مجموعه های تاریخی را ندارند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 855

به "مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید