تور یونان ارزان: حمل و نقل عمومی میکونوس؛ یونان

به گزارش دنیای ویدئو، میکونوس یکی از جزایر سرسبز یونان در استان اژه جنوبی است که خانه های سفید و آبی آن جلوه خاصی به جزیره بخشیده است. میکونوس سالانه از هزاران جهانگرد پذیرایی می نماید و یکی از مقاصد اول جهانگردی یونان است.

تور یونان ارزان: حمل و نقل عمومی میکونوس؛ یونان

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

میکونوس، جزیره زیبای یونان با خانه های سفید و آبی اش، یکی از زیباترین جزایر یونانی است که به جزیره بادها مشهور است. میکونوس جمعیتی برابر با 10 هزار نفر دارد و مساحت این جزیره سرسبز برابر با 85 کیلومترمربع است. زبان رسمی میکونوس یونانی و نوع حکومت در این شهر دموکراسی است.

اقتصاد میکونوس بر پایه ماهیگیری و تجارت پایدار بود تا جنگ جهانی دوم شروع شد و مسائل مالی در این شهر رخ داد. در دهه 1930 بسیاری از سیاستمداران و افراد مشهور به این شهر آمدند و میکونوس به پایگاهی برای ثروتمندان تبدیل شد.

میکونوس جاذبه های تاریخی و طبیعی زیادی دارد که از جمله آن ها می توانیم به ساحل الیا، موزه فولکلور و خیابان ماتویانی اشاره کنیم. در این مطلب به سراغ حمل و نقل عمومی در میکونوس رفته ایم، با ما همراه باشید تا این شهر زیبا را بهتر بشناسید:

تاکسی

تاکسی یکی از راحت ترین وسایل حمل و نقل عمومی در میکونوس است، بدون شک وقتی قصد دارید زود به مقصد برسید و در زمان صرفه جویی کنید، تاکسی برترین وسیله است. تاکسی گران ترین وسیله حمل و نقل در میکونوس است و کرایه تاکسی در هر فصل نسبت به سایر فصول فرق دارد. بدون شک در فصل های پربازدید کرایه تاکسی افزایش پیدا می نماید. تاکسی های میکونوس تاکسی متر ندارند، ولی نرخ ثابتی برای مبدأ تا مقصدهای معینی معین شده که روی تابلو ایستگاه های تاکسی نمایش داده شده است. معمولا تاکسی ها در میکونوس در کنار میدان های اصلی توقف می نمایند.

اتوبوس

اتوبوس مقرون به صرفه ترین وسیله حمل و نقل عمومی در میکونوس است. اتوبوس های میکونوس از داخل روستاها و داخل شهر تردد می نمایند و با استفاده از اتوبوس می توانید به هر نقطه ای از میکونوس که می خواهید دسترسی داشته باشید. ایستگاه های اتوبوس در میکونوس به دو دسته ایستگاه های شرقی و غربی تقسیم می شوند. تعدادی از اتوبوس ها در بخش های شرقی شهر گردش می نمایند و تعدادی هم در بخش های غربی.

باید توجه داشت که اندازه مسافتی که طی می کنید کرایه اتوبوس را معین می نماید، ولی معمولا کرایه اتوبوس در میکونوس از 2 یورو بیشتر نمی گردد. اتوبوس ها در فصل های پربازدید بیشتر است، حتی در نیمه های شب تابستان هم مسئله ای برای پیدا کردن اتوبوس در میکونوس نخواهید داشت.

خودرو و موتورسیکلت

اجاره خودرو و موتورسیکلت هم پیشنهاد خوبی برای صرفه جویی در زمان و لذت بردن از سفر است. برای کرایه خودرو یا موتورسیکلت باید گواهینامه بین المللی داشته باشید. برای اجاره دوچرخه در میکونوس هم به مجوز احتیاج دارید، پس کرایه وسیله در این شهر راحت نیست. اگر در فصل تابستان به میکونوس سفر می کنید، برترین راه برای گردش در این شهر کرایه موتورسیکلت یا دوچرخه است.

قایق

برای بازدید از سایر جزایر نزدیک به میکونوس قایق وسیله مناسبی است، برای استفاده از این وسیله نقلیه باید به محل های معین فروش بلیط قایق مراجعه کنید و از یک روز قبل بلیط را رزرو کنید.

منبع: کجارو / mykonostransportation.com / tripadvisor.com / fantasticgreece.com
انتشار: 27 دی 1400 بروزرسانی: 27 دی 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 756

به "تور یونان ارزان: حمل و نقل عمومی میکونوس؛ یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور یونان ارزان: حمل و نقل عمومی میکونوس؛ یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید