خبرنگاران ورود کسبه غیربومی به بازار محلی املش ممنوع شد

به گزارش دنیای ویدئو، رشت-خبرنگاران- فرماندار شهرستان املش گفت :ورود دست فروشان و کسبه غیربومی به سه شنبه بازار املش ممنوع است.

خبرنگاران ورود کسبه غیربومی به بازار محلی املش ممنوع شد

محمد رنجبر نیاول روز دوشنبه در جلسه ستاد مقابله با کرونا فرمانداری املش گفت:با توجه به شرایط فعلی و تصمیمات ملی و استانی بسیاری از فعالیت های غیرضروری ازجمله برگزاری هرگونه مراسم،جلسه و تجمع غیرضروری حتی برگزاری کلاس های حضوری و همچنین ورود کسبه و دست فروشان غیربومی به سه شنبه بازار شهر املش تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد.

وی افزود:هرگونه مکاتبات اداری به صورت دستی به جز ادارات خاص،تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و کارکنان مشکوک ابتلاء به کرونا باید به مرخصی اجباری رفته تا بهبودی کامل وارائه گواهی تأیید نهایی پزشک حق ورود به محل کار را دارند .

رنجبر اظهار داشت:در این ایام و شرایط به وجودآمده ،هرگونه سرماخوردگی را کرونا تصور کرده ،مگراینکه خلاف آن ثابت شود.

سه شنبه بازار املش از قدیمی ترین بازارهای گیلان است که در آن انواع محصولات محلی، لباس های محلی، ماهی و میوه ها و سبزیجات محلی به فروش می رسد. بازاریان و کسبه در این روز بیشترین فروش خود را دارند و بسیاری از کسبه از شهرهای دیگر محصولات خود را برای فروش به املش می آورند. سه شنبه بازار املش در سال 1312 توسط نصرالله خان بنا شده و تا امروز به فعالیت خود ادامه داده است.

شهرستان املش با 2 بخش مرکزی و رانکوه، با 143 روستا و جمعیتی بالغ بر 44 هزار نفر در70 کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 دی 1399 بروزرسانی: 3 دی 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 169

به "خبرنگاران ورود کسبه غیربومی به بازار محلی املش ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورود کسبه غیربومی به بازار محلی املش ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید