خبر مهم وزیر کار درباره یارانه 400 هزار تومانی

به گزارش دنیای ویدئو، وزیر کار گفت: دو گروه از افراد یارانه دریافت نکردند؛ یک گروه افرادی بودند که قبلاً هم یارانه نمی گرفتند. گروه دیگری که یارانه دریافت نکرده اند کسانی بودند که قبلاً یارانه می گرفتند، اما، چون در دهک دهم قرار داشتند این یارانه در اردیبهشت واریز نشده است.

خبر مهم وزیر کار درباره یارانه 400 هزار تومانی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی با تأکید بر طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اضافه نمود: دو گروه از افراد یارانه دریافت نکردند؛ یک گروه افرادی بودند که قبلاً هم یارانه نمی گرفتند (پرونده یارانه ای در سازمان هدفمندی یارانه نداشتند) و می توانند در سامانه ای که در یک هفته گذشته فعال شده است، ثبت نام نمایند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این افراد شامل 7 میلیون و 500 هزار نفر است، که در صورتی که خود را مستحق دریافت یارانه می دانند، می توانند در سایت ثبت نام و پرونده یارانه خود را فعال نمایند، اظهارکرد: معتقدیم از این تعداد به 4 الی 5 میلیون نفر بعد از ثبت نام یارانه تعلق می گیرد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه بیش از 80 درصد افراد درخواست بازنگری داده اند، گفت: گروه دیگری که یارانه دریافت نکرده اند کسانی بودند که قبلاً یارانه می گرفتند، اما، چون در دهک دهم قرار داشتند این یارانه در اردیبهشت واریز نشده که دلیل عدم واریز یارانه غیرشفاف بودن اطلاعات مالی خانواده بوده که این افراد نیز به وسیله سامانه حمایت درخواست بازنگری داده اند که به صورت علی الحساب مبلغ یارانه واریز شده است.

وی اعلام کرد: در مورد گروهی از افراد که درخواست بازنگری داده اند، اما واریزی نداشتند در همین روز ها دلیل ها معین خواهد شد تا اطلاعات شفاف گردد.

عبدالملکی ادامه داد: این دو گروه افرادی هستند که قبلاً یارانه دریافت نمی کردند و اگر علاقه مند به دریافت یارانه هستند به سایت سازمان هدفمندی یارانه ها مراجعه نمایند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد گروهی از خانوار ها که دریافتی یارانه نقدی آن ها حذف شده است، گفت: اگر این عزیزان واقعاً خود را مستحق دریافت یارانه می دانند نیز اقدام نمایند و در صورت تأیید اعتراض، یارانه ایشان پرداخت می گردد.

عبدالملکی گفت: از افرادی که جزو 90 درصد باشند قطعاً حتی حق یک نفر نیز ضایع نخواهد شد چرا که پول هدفمندی یارانه ها در حساب سازمان هدفمندی یارانه ها موجود است و این پالایش ها انجام می گردد که اطلاعات شفاف گردد و اگر حتی در ماه های آینده شفاف سازی معین گردد افرادی که مستحق دریافت بوده اند، یارانه ماه های قبل را نیز دریافت خواهند کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 914

به "خبر مهم وزیر کار درباره یارانه 400 هزار تومانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر مهم وزیر کار درباره یارانه 400 هزار تومانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید