جزئیات مهم از کارگروه ویژه مجلس درباره مسمومیت دانش آموزان ، این کارگروه از چه افرادی تشکیل می گردد؟ ، اما و اگر برای زمان تشکیل جلسه کارگروه

به گزارش دنیای ویدئو، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: در کارگروه ویژه مجلس از نهادهای امنیتی، وزارت آموزش و پرورش و بهداشت در این کارگروه حضور خواهند داشت و همه دستگاه های مرتبط دعوت می شوند تا درباره این موضوع گزارش و شرح دهند.

جزئیات مهم از کارگروه ویژه مجلس درباره مسمومیت دانش آموزان ، این کارگروه از چه افرادی تشکیل می گردد؟ ، اما و اگر برای زمان تشکیل جلسه کارگروه

خبرنگاران- گروه سیاسی: کارگروه ویژه مجلس برای آنالیز موضوع مسمومیت دانش آموزان در چند شهر کشور تشکیل می گردد.

محمدصالح جوکار رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس درباره جزییات جلسه امروز نمایندگان درباره جزییات جلسه نمایندگان به خبرنگاران گفت: کارگروه مشترک بین کمیسیون ها امورداخلی کشور و شوراها، امنیت ملی و سیاست خارجی، آموزش تحقیقات و فنانوری و بهداشت و درمان تشکیل می گردد. هر یک از این کمیسیون ها دو نفر را به عنوان نماینده معرفی می نمایند تا این کارگروه مشترک شکل بگیرد. اعضای کارگروه بین خود رییس و نایب رییس معین خواهند کرد و انشالله مسائل مرتبط با مسمومیت دانش آموزان را تا روشن شدن ابعاد این موضوع دنبال می نمایند.

جوکار اضافه نمود: قرار بوده است که جلسه برای تشکیل کارگروه امروز برگزار گردد اما با توجه به فشردگی جلسات آنالیز بودجه معین نیست که به فردا موکول گردد یا نه.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس درباره حضور نهادها امنیتی در کارگروه مجلس نیز گفت: از نهادهای امنیتی، وزارت آموزش و پرورش و بهداشت در این کارگروه حضور خواهند داشت و همه دستگاه های مرتبط دعوت می شوند تا درباره این موضوع گزارش و شرح دهند.

جوکار تاکید نمود: حتما نتایج تحقیقات مجلس با جزئیات به اطلاع مردم عزیز می رسد تا افکار عمومی در جریان ابعاد و علل این موضوع قرار بگیرد.

کارگروه ویژه مجلس قرار است چه کار کند؟| انتقادهای یک نماینده؛از 3ماه تاخیر در پیگیری مسمومیت ها تا ناکارآمدی بعضی مسئولان | اشتباهی که نباید تکرار گردد

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 اسفند 1401 بروزرسانی: 14 اسفند 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1046

به "جزئیات مهم از کارگروه ویژه مجلس درباره مسمومیت دانش آموزان ، این کارگروه از چه افرادی تشکیل می گردد؟ ، اما و اگر برای زمان تشکیل جلسه کارگروه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مهم از کارگروه ویژه مجلس درباره مسمومیت دانش آموزان ، این کارگروه از چه افرادی تشکیل می گردد؟ ، اما و اگر برای زمان تشکیل جلسه کارگروه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید