داوطلبان کنکور چگونه کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند؟

به گزارش دنیای ویدئو، داوطلبان شرکت در کنکور 1401 که مدرک دیپلم خود را از سال 1384 و یا مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 1391 به بعد در شاخه های نظری دریافت نموده اند، مشمول اعمال سوابق تحصیلی در نتیجه کنکور می شوند.

داوطلبان کنکور چگونه کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند؟

به گزارش خبرنگاران، متقاضیانی که مدرک دیپلم خود را از سال 1384 و یا مدرک پیش دانشگاهی خود را از سال 1391 به بعد در شاخه های نظری (سالی واحدی یا ترمی واحدی) دریافت نموده اند، مشمول اعمال سوابق تحصیلی می شوند. این متقاضیان ضروری است برای دریافت سوابق تحصیلی خود به آدرس http//:dipcode.medu.ir مراجعه کنند.

کد سوابق تحصیلی برای دیپلمه های (سال 1384 تا 1400)شاخه نظری (نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی و بعلاوه نظام آموزشی نو3-3-6)رشته های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی و یا علوم و معارف اسلامی صادر شده است.

کد سوابق تحصیلی برای دانش آموزان سال دوازدهم شاخه نظری نظام آموزشی نو 3-3-6 نیز صادر شده است و متقاضیان طبق اعلام مدرسه محل تحصیل، باید قبال کد سوابق تحصیلی خود را از سامانه دریافت می کردند. این متقاضیان می توانند با وارد کردن کد سوابق تحصیلی خود در درگاه سازمان سنجش اطلاعات فردی خود را ببینند.

کد سوابق تحصیلی برای متقاضیان با مدرک پیش دانشگاهی(سال 1391 تا 1400)ریاضی فیزیک، علوم تجربی، ادبیات و علوم انسانی، علوم و معارف اسلامی و هنر صادر شده است.

افرادی که اطلاعاتشان در بانک اطلاعات مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش وجود ندارد یا ناقص است مجدد به آدرس اینترنتی http//:dipcode.medu.ir مراجعه کنند و در صورت تایید اطلاعات از سوی وزارت آموزش و پرورش تا تاریخ 17 بهمن ماه 1400 به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ثبت نام در کنکور 1401 اقدام کنند.

دانش آموزان نظام آموزشی نو3-3-6 و بعلاوه دانش آموزان پیش دانشگاهی(سالی واحدی- ترمی واحدی) سال تحصیلی جاری که در خرداد ماه سال 1401 فارغ التحصیل می شوند، برای اطلاع از نحوه اقدام فرایند مشاهده سوابق تحصیلی، اطلاعیه ای را که در تاریخ 30 خرداد 1401 درباره دریافت کارت شرکت در آزمون منتشر می گردد، مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 857

به "داوطلبان کنکور چگونه کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوطلبان کنکور چگونه کد سوابق تحصیلی خود را دریافت نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید