در زمینه تکنولوژی کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب هستیم

به گزارش دنیای ویدئو، تهران (پانا) - سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت ایران در زمینه تکنولوژی در بخش کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب است و البته در این سال ها خوشبختانه قدم های مؤثری برای برطرف این نواقص برداشته شده است.

در زمینه تکنولوژی کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب هستیم

علیرضا مهاجر در مراسم افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی (ادوات، ماشین آلات و مکانیزاسیون، نهاده ها، سیستم های آبیاری و تجهیزات گلخانه ای) که درمشهد برگزار گردید، گفت: با ارتقاء کیفیت، کمیت و تکنولوژی امکان فراوری 100درصدی دنباله بندها در کشور وجود دارد.

وی در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی در مشهد اعلام کرد: مشهد یکی از شهرهای بزرگ کشور به لحاظ توریستی، صنعتی، اقدامات زیربنایی، فراوری ادوات کشاورزی نظیر دنباله بندها، ملزومات آبیاری مدرن و فراوری بذر است.

سرپرست معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی اضافه نمود: با توجه به پتانسیل های بالای استان خراسان رضوی، این نمایشگاه به علت جذب کشاورزان و متخصصان حوزه های مختلف کشاورزی می تواند احتیاج کشور را به فراوری دنباله بند در داخل کشور تأمین کند.

وی در خصوص اهمیت تکنولوژی در بخش کشاورزی اعلام کرد: در این سال ها تمام فکر ما فراوری تراکتور بود درحالی که ارتقاء تکنولوژی کاشت، داشت و برداشت بسیار مهم تر از فراوری تراکتور است.

مهاجر ادامه داد: در زمینه تکنولوژی در بخش کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب هستیم و البته در این سال ها خوشبختانه قدم های مؤثری برای برطرف این نواقص برداشته ایم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 819

به "در زمینه تکنولوژی کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در زمینه تکنولوژی کشاورزی نسبت به سایر کشورها عقب هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید