راه اندازی اولین مرکز نوآوری ابری به وسیله آمازون در دانشگاه UBC

به گزارش دنیای ویدئو، هفته گذشته شرکت آمازون بیان کرد که میخواهد یک مرکز نوآوری ابری (CIC) در دانشگاه بریتیش کلمبیا (UBC) راه اندازی کند.

راه اندازی اولین مرکز نوآوری ابری به وسیله آمازون در دانشگاه UBC

این خبر در کنفرانس آموزشی IMAGINE که به صورت سالانه به وسیله آمازون برگزار می گردد، در شهر سیاتل اعلام شد. این ابتکار تازه، بخشی از همکاری های مستمر میان وب سرویس های آمازون (AWS) و دانشگاه UBC است و اولین نمونه در نوع خودش در کانادا می باشد.

این مرکز نوآوری ابری نوعی همکاری دولتی-خصوصی میان یک اسپانسر انتخاب شده با آمازون است. این اسپانسر که در بخش دولتی مشغول به کار است چالش های تغییر و تحولات دیجیتال را شناسایی می نماید.

در عوض، AWS هم فرایندهای نوآورانه آمازون، تخصص های فضای ابری و راه حل های دنیای را به ارمغان می آورد تا هردو طرف برترین راهکارها را برای چالش های مورد نظر پیدا نمایند.

مرکز CIC، که به طور رسمی مرکز بهداشت و سلامت دانشگاه بریتیش کلمبیا نامیده می گردد، دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی را بر روی مسائل مربوط به سلامت روحی و جسمی افراد متمرکز خواهد نمود.

کسانی که از این مرکز نوآوری استفاده می نمایند با جامعه، دولت و سازمان های غیر انتفاعی (NGOs) همکاری خواهند داشت تا مجموعه ای از چالش ها را مشخص نمایند. سپس این تیم با متخصصان مربوطه برای شناسایی راه چاره های بالقوه کار می نماید.

به گفته AWS، مرکز نوآوری به رشد بخش دولتی کانادا و بعلاوه بهبود مهارت ها و هزینه پروژه هایی که تیم های UBC در آنها شرکت می نمایند، یاری خواهد نمود.

Teresa Carlson، نایب رئیس بخش دولتی AWS می گوید:ما شاهد پذیرش استراتژی ابری در تمام بخش های کانادا هستیم. مرکز CIC در دانشگاه بریتیش کلمبیا به تسریع تحولات دیجیتال بخش دولتی کانادا با فراهم آوردن دسترسی تیم ها به تکنولوژی ابری می پردازد.

CIC هفت طرح نوآورانه دیگر را که با سرمایه گذاری AWS در دیگر نقاط دنیا اجرا شده به هم متصل می نماید. در حال حاضر این مراکز شامل دانشگاه پلی تکنیک کالیفرنیا، دانشگاه ایالتی آریزونا، دانشگاه علوم کاربردی مونیخ و دانشگاه علوم کاربردی CODE می باشند.

انتظار می رود این مرکز نوآوری در اوایل سال 2020 راه اندازی گردد.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 613

به "راه اندازی اولین مرکز نوآوری ابری به وسیله آمازون در دانشگاه UBC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی اولین مرکز نوآوری ابری به وسیله آمازون در دانشگاه UBC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید