راه اندازی عظیم ترین دانشکده آموزش آنلاین مهندسی برق و مکاترونیک

به گزارش دنیای ویدئو، آتشپز با بیان اینکه دانشگاه آموزش آنلاین مهندسی برق و مکاترونیک پوست اندازی بزرگی را در قالب یک پروژه جامع آموزش دانشگاهی، تجربه می نماید که همزمان با گسترش این پروژه به خارج از حوزه فنی و مهندسی و افزودن رشته های دانشگاهی دیگر است، گفت: می توان این گونه ادعا کرد که این شرکت نسخه آینده دانشگاه ها در ایران را تعریف خواهد نمود.

راه اندازی عظیم ترین دانشکده آموزش آنلاین مهندسی برق و مکاترونیک

وی با بیان اینکه سازمان علمی-آموزشی این دانشگاه، هم اکنون به عنوان عظیم ترین پروژه آموزش آنلاین ایران مشغول به فعالیت است، گفت: ارائه بیش از 5 هزار ساعت آموزش تخصصی در قالب بیش از 600 عنوان ویدئوی آموزشی، ارائه خدمات آموزشی به بیش از 120 هزار نفر از دانشجویان و اعضای جامعه دانشگاهی ایران (در داخل و خارج) و دانشجویان کشورهای همجوار (شامل افغانستان، عراق، کشورهای حاشیه خلیج فارس و ..)، همکاری با بیش از 400 نفر از مدرسین و متخصصین کشور برای ارائه آموزش ها از فعالیت های این سازمان است.

آتشپز توضیح داد: به زودی با برنامه ریزی های اجرا شده، نسخه بین المللی این دانشگاه نیز با تدریس به زبان های مهم دنیا، در دسترس عموم دانشجویان در سراسر دنیا خواهد بود.

وی گفت: برخلاف بعضی تصورات رایج از بخش های اداری ادارات دولتی، تا به امروز کارمندان این سازمان، برخورد و پیگیری های مناسب و شایسته تقدیر با ما داشته اند و سریعا امور را پیش برده اند.

آتشپز در رابطه با تسهیلات صندوق حمایت از صنایع الکترونیک عنوان نمود: با حمایت مادی انجام شده از صحا، قراردادی برای فراوری 30 عنوان آموزش، در قالب 500 ساعت آموزش در جهت ایجاد دانشکده مجازی آموزش های مهندسی برق و مکاترونیک، تنظیم و اجرا شده است. تا به امروز 22 عنوان آموزش در قالب 314 ساعت آموزش ارائه شده است که در مدت زمان 3 ماه از انتشار آموزش های فراوری شده در میانه قرارداد، تا به امروز بیش از 1800 دانشجو، تقریبا دو میلیون دقیقه یادگیری و مطالعه آموزش های مرتبط با این قرارداد را داشته اند.

آتشپز عنوان نمود: ضمن اینکه با حمایت صحا، طی همکاری دیگر با 7 مدرس، 9 آموزش جدید در قالب 120 ساعت آموزش، در میانه فاز دوم همکاری، فراوری شده است که تنظیم این قراردادها با مدرسان و امور اقتصادی آن ها، به پشتوانه حمایت اقتصادی صحا بوده است. برای پیشبرد اهداف قرارداد با صحا و فراوری 300 ساعت آموزش اضافه تر در این دانشگاه، تا به امروز 14 همکار جدید، در بخش های مختلف فرادرس جذب شده اند و به صورت تمام وقت در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند و پس از انتها قرارداد با صحا نیز پرسنل جدید، همکاری خود را به صورت تمام وقت ادامه خواهند داد.

منبع: ویکی گرام
انتشار: 13 دی 1399 بروزرسانی: 13 دی 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 192

به "راه اندازی عظیم ترین دانشکده آموزش آنلاین مهندسی برق و مکاترونیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی عظیم ترین دانشکده آموزش آنلاین مهندسی برق و مکاترونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید