سئول خواهان ازسرگیری زودهنگام مذاکرات با کره شمالی شد

به گزارش دنیای ویدئو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری یونهاپ، وزیر اتحاد کره جنوبی امروز سه شنبه درخواست ازسرگیری زودهنگام مذاکرات با کره شمالی را مطرح و در ادامه تاکید نمود که تبادل نظر تنها راه رسیدن به اهدافی است که هر کسی خواستار آن است.

سئول خواهان ازسرگیری زودهنگام مذاکرات با کره شمالی شد

بر اساس اعلام این خبرگزاری، لی این-یانگ (Lee In-young) وزیر اتحاد کره جنوبی بعلاوه از کره شمالی خواست تا در مورد همکاری های میان دو کُره در زمینه های بشردوستانه مذاکره کند.

وی در این باره اضافه نمود: حتی بدون وجود شرایط مناسب برای تبادل نظر؛ کره جنوبی، کره شمالی و آمریکا باید ابتدا مسیرهای ارتباطی خود را باز نمایند، گرد هم نشسته و مذاکرات را ازسر بگیرند؛ زیرا تبادل نظر تنها راه رسیدن به اهداف مورد نظر آنها است.

لی این-یانگ در ادامه خواهان انعطاف بیشتر تحریم ها علیه پیونگ یانگ شد.

به گزارش خبرنگاران، 3 دُور تبادل نظری مستقیم میان سران آمریکا و کره شمالی در دوران ریاست جمهوری ترامپ با کارشکنی و اقدامات خصمانه واشنگتن به شکست منتهی شد.

این در حالی است که کیم یو جونگ خواهر رهبر کره شمالی پیش از این از ایالات متحده و کره جنوبی به علت برگزاری رزمایش نظامی مشترک انتقاد کرد و آن را یک رزمایش جنگ هسته ای مقدماتی علیه کره شمالی و به منزله بیان واضح سیاست خصمانه واشنگتن برضد پیونگ یانگ تلقی کرد.

کیم یو جونگ اقدام کره جنوبی را رفتار ریاکارانه تلقی و برای سئول ابراز تاسف شدید کرد چرا که کره جنوبی تمرین های اولیه با آمریکا را در آستانه رزمایش اصلی شروع نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 610

به "سئول خواهان ازسرگیری زودهنگام مذاکرات با کره شمالی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سئول خواهان ازسرگیری زودهنگام مذاکرات با کره شمالی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید