تور دبی: سرپرست تیم ملی امارات: باید نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم

به گزارش دنیای ویدئو، سرپرست تیم ملی فوتبال امارات درباره اهمیت بازی برابر ایران در دور سوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صحبت کرد.

تور دبی: سرپرست تیم ملی امارات: باید نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه البیان امارات، محمد عبید حماد با ستایش روحیه بالای بازیکنان تیم ملی فوتبال امارات در اردوی نو و جدیت و تعهد آنها در آستانه بازی مهم برابر ایران گفت: آماده سازی تیم ملی فوتبال امارات برای این بازی پیشرفت خوبی داشته و تمامی بازیکنان جدیت و تعهد خود را در تمرین های گروهی نشان دادند.

سرپرست تیم ملی فوتبال امارات اضافه کرد: به طرفداران فوتبال امارات این اطمینان را می دهم که آماده سازی تیم ملی که از پنجشنبه گذشته شروع شده، خوب پیش می رود. کادر فنی 28 بازیکن را پس از آنالیز سطح فنی شان لیگ داخلی انتخاب کرد.

محمد عبید حماد با اشاره به اهمیت بازی با ایران در دور سوم مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A قاره آسیا گفت: تیم ملی فوتبال امارات باید در این ملاقات نتیجه خوبی کسب کند تا ضمن بازگشت به برنامه مشخص شده یکی از مدعیان اصلی صعود به جام جهانی 2022 شویم. اعتماد زیادی به بازیکنان انتخاب شده در اردوی نو داریم و در پی ایجاد شرایط برای کادر فنی هستیم تا نقش اصلی خود را به خوبی ایفا نمایند.

تیم های ملی فوتبال امارات و ایران ساعت 20:15 دقیقه 15 مهر به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مهر 1400 بروزرسانی: 18 مهر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 650

به "تور دبی: سرپرست تیم ملی امارات: باید نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: سرپرست تیم ملی امارات: باید نتیجه خوبی برابر ایران کسب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید