سپاهان 2 ، پاختاکور یک؛ سرنوشت صعود به هفته آخر کشیده شد

به گزارش دنیای ویدئو، در پنجمین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، سپاهان نماینده ایران امروز (آدینه) ساعت 21:45 دقیقه در شهر بریده مقابل پاختاکور ازبکستان نهاده شد که این ملاقات با فزونی 2 بر یک سپاهانی ها به خاتمه رسید.

سپاهان 2 ، پاختاکور یک؛ سرنوشت صعود به هفته آخر کشیده شد

دو تیم در نیمه اول و شروع نیمه دوم فرصت های زیادی روی دروازه هم دیگر به وجود آوردند، اما پیروز نبودند تا این که دقیقه 75 سپاهانی ها توانستند به گل برسند.

سانتر میلاد جهانی و ضربه سر مغانلو در میانه راه به شهباززاده رسید و ضربه روی پای این بازیکن وارد دروازه ازبکستانی ها شد تا تک گل شاگردان نویدکیا به ثمر برسد.

در ادامه طولی نکشید تا پاختاکور به گل برسد. در دقیقه 79 ضربه سر علی جانف روی سانتر هافبک پاختاکور وارد دروازه مظاهری شد تا بازی به تساوی کشیده گردد.

سپاهانی ها برای جبران گل خورده کوشش خود را دو چندان شدند. این درحالی بود که پاختاکور نیز روی دروازه سپاهان حمله می کرد و تا آستانه گلزنی پیش رفت.

شاگردان نویدکیا در آخرین دقیقه از وقت های تلف شده روی یک ضد حمله با گلزنی شهباززاده توانستند از حریف پیش بیفتند و در نهایت پاختاکور را شکست دهند.

این ملاقات در نهایت با رجحان 2 بر یک تا شاگردان نویدکیا به سرانجام رسید. سپاهانی ها 7 امتیازی شدند تا سرنوشت صعود را به هفته آخر بکشانند و امیدوار باقی بمانند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 907

به "سپاهان 2 ، پاختاکور یک؛ سرنوشت صعود به هفته آخر کشیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان 2 ، پاختاکور یک؛ سرنوشت صعود به هفته آخر کشیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید