فال ابجد امروز پنجشنبه 27 بهمن ماه 1401؛ کمی مرموز بودن خوب است!

به گزارش دنیای ویدئو، فال ابجد امروز پنجشنبه 27 بهمن ماه 1401؛ فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است که بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در این فال مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد.

فال ابجد امروز پنجشنبه 27 بهمن ماه 1401؛ کمی مرموز بودن خوب است!

خبرنگاران | انسان ها همواره در پی راهی برای فهمیدن آینده خود بوده اند؛ در ایران از قدیم الایام این عمل را با گرفتن انواع فال ها انجام می دهند.

به گزارش خبرنگاران ؛ فال حروف ابجد از جمله فال های قدیمی ای است که هواداران خاص خودش را دارد. حروف اَبجَد، شیوه ای برای مرتب سازی حروف زبان عربی است که برپایه الفبای اولیه خط فنیقی، مرتب شده اند. گاهی این شیوه در شماره گذاری موارد یا صفحات به کار می رود.

از الفبای ابجد برای متناظر کردن اعداد و واژه ها نیز استفاده می گردد. به این ترتیب که برای هر حرف واژه ای که بخواهند به عدد تبدیلش نمایند، عدد متناظر را از جدول زیر برمی دارند و اعداد به دست آمده را جمع می زنند. برای نمونه در این روش، واژهٔ علی برابر با 110 می گردد بعلاوه یاعلی برابر با 121 می باشد.

فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می گردد. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می گردد. فال ابجد را بسکمک به دانیال نبی نسبت می دهند.

برای فال حروف ابجد به هر ماه طالعی نسبت داده اند که اسامی این ماه ها به ترتیب عبارت هستند از:

حمل

ثور

جوزا

سرطان

اسد

سنبله

اندازه

عقرب

قوس

جدی

دلو

حوت

در ادامه، فال ابجد امروز 27 بهمن ماه را برای متولدین هر ماه آوردیم، با ما همراه باشید:

فروردین: ب ج ج

احتمالا امروز از جانب دیگران حمایت و پشتیبانی خوبی دریافت می کنید، اما لزوما آن جور نیست که انتظار دارید. ممکن است به نظر برسد که حتی نزدیک ترین دوست یا همسرتان بر خلاف میل شما رفتار می نماید، اما واقعا اینطور نیست. در واقع هر کس در زندگی راه خودش را طی می نماید و اگر شما عاقل باشید، به آن ها اجازه این کار را می دهید. آن ها هنوز در پی کمک و کمک رساندن به شما هستند، اما به روش خودشان!

اردیبهشت: د د د

شما از انجام دادن کار هایی که در رابطه با آن ها تجربه ای ندارید نمی ترسید و ممکن است سیاست نوی در پیش بگیرید که در راه تان پیروز شوید. از طرف دیگر، ممکن است دیگران آرام آرام به سمت شما بیایند و به راحتی در جریان کار شما قرار بگیرند؛ بنابراین اگر مایلید که این کار را بکنید، بیشتر کنجکاو باشید و در این رابطه بیشتر جست و جو کنید.

خرداد: د ج آ

امروز چاره دیگری ندارید، چرا که جلوگیری از ابراز احساسات تان تنها فشار و اضطراب بیشتری به شما وارد سازد. تنهاراه حلی که دارید این است که احساسات تان را بر مبنای اصول درست بیان نموده تا بتوانید از بروز بیماری های جدی روحی در خود جلوگیری کنید.

تیر: ب آ آ

این فوریت ممکن است برای شما امری طبیعی باشد، اما اگر امروز شما اگر از نظر احساسی محتاط باشید به نفع تان خواهد بود. شما واقعا احتیاج ندارید که اجازه دهید هر کسی از احساسات و افکارتان آگاه گردد. کمی مرموز بودن خوب است پس برخی چیز ها را در حد رویا و تصور باقی بگذارید.

مرداد: د د د

مراقب باشید که چگونه با اطرافیانتان ارتباط برقرار می کنید، به خاطر اینکه ممکن است دیگری را با داوری شتاب زده خود ناراحت کنید. آرام باشید و قبل از اینکه حرفی بزنید خوب فکر کنید. در مجامع اجتماعی مودب باشید چرا که بدین ترتیب میتوانید در زندگی تان پیروز باشید.

شهریور: آ ج ج

شما باید راهی پیدا کنید که تاثیر احساساتتان را برای خودتان نگاه دارید، به خاطر اینکه این کار سلامت روانی و روحی شما را در طی روز های آینده تضمین می نماید. زمانی را تنها برای خودتان اخنصاص دهید تا تصورات زیبای خود را از رویاهایتان تکمیل کنید.

مهر: ب ب ب

شما یک کار را در مقطعی به سرانجام می رسانید و سپس آنقدر برایتان پیچیده می گردد که باید زمان زیادی برای حل مسائل پس ازآن صرف کنید. شاید حالا زمان این باشد که یک سیاست نو و بنیادی در پیش بگیرید. به جای هدر دادن تمام انرژی تان برای یک کنترل بی فایده بر مسائل، کافی است برای لحظاتی دست نگه داشته و صبر کنید. شاید آسان ترین کار این باشد که از قدرت دست بکشید!

آبان: د آ آ

نگران این نباشید که ممکن است امروز کسی را برنجانید؛ در این صورت تنها خودتان را اذیت نموده و تمرکز را از کارتان می گیرید. اگر قلب تان در جای درستی از زندگی تان قرار گرفته است، پس حرف های تحمیلی اصلا برای تان مهم نخواهد بود.

آذر: ج ج ج

ک معذرت خواهی گرم و صمیمی می تواند خوبی و بزرگواری شما را نشان دهد، اما تنها اگر از ته دل باشد. این درام کوچک ممکن است یک روز دیگر به طول بینجامد تا زندگی شما را دستخوش تغییرات ناخواسته ای کند.

دی: ب ج آ

مایلید که برای ایستادن پای عقاید و باور های خود دست به هر کاری بزنید. بی شک این کار قابل ستایش است، اما اطمینان پیدا کنید که فرضیه اخیرتان آنقدر مهم هست که قبل از اینکه خود را به خطر بیندازید فکر کنید که در قبال آن چه بدست می آورید.

بهمن: ب ب ب

ممکن است امروز سخت گیرانه بیندیشید و عدم تمایل تان برای اصلاح کردن روال کارتان می تواند شما را حتی از نزدیک ترین دوستان تان جدا کند. توجه کنید که دارد چه اتفاقی می افتد تا بتوانید هوشمندانه در برابر آن واکنش نشان دهید، به جای اینکه به یک رویای پوچ و توخالی تکیه کنید.

اسفند: آ آ ج

ضروری است که هر چیزی را که احتیاج دارید بگویید؛ حتی اگر در یک موقعیت ناخوشایند قرار بگیرید و در نهایت، آنقدر باظرفیت باشید که دستورات نو را پذیرفته و آماده باشید که بزودی به آن ها دست یابید.

منبع: فرادید
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1039

به "فال ابجد امروز پنجشنبه 27 بهمن ماه 1401؛ کمی مرموز بودن خوب است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال ابجد امروز پنجشنبه 27 بهمن ماه 1401؛ کمی مرموز بودن خوب است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید