فعالان حوزه سخت افزار در بستری نوآورانه گردهم آمدند ، ورود استارتاپ ها به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش دنیای ویدئو، در نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2021 برای اولین بار جمع کثیری از فعالان حوزه سخت افزاری را در بستری نوآورانه و فناورانه گرد هم آمدند.

فعالان حوزه سخت افزار در بستری نوآورانه گردهم آمدند ، ورود استارتاپ ها به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، در اخرین روز از نمایشگاه بین المللی اینوتکس پنل تخصصی شتاب دهنده آبان با موضوع ورود استارتاپ ها به صنایع نفت و گاز و پتروشیمی و با حضور جمع کثیری از فعالان و موثران این حوزه و همچنین دانشجویان رشته های مختلف از جمله نفت، پتروشیمی و حتی it که از علاقه و ارائه طرح های نو و ایده های خلاق خود برای ورود به عرصه های نفتی و گازی سخن می گفتند، در سالن سراج نمایشگاه برگزار گردید.

این گردهمایی با مهمانانی از سازمان اوقاف و امور خیریه، پتروشیمی های فعال در سراسر کشور و مراکز رشد، شتابدهنده ها، دانشگاه ها همچنین دانشجویان دانشگاه های مختلف حضور برگزار گردید.

در این نشست که برای اولین بار جمع کثیری از فعالان حوزه سخت افزاری را در بستری نوآورانه و فناورانه گرد هم آورده بود، ابوچناری، مدیر عامل شتابدهنده آبان، با ابراز خرسندی از بالغ شدن کسب و کار های دانش بنیان و نوآورانه در در حوزه نرم افزار ها و سرویس ها که از آن با عنوان استارتاپ های نسل اول یاد کردند، از الزام ورود به بخش مکمل این اکوسیستم که مربوط به استارتاپ های نسل دوم و با رویکرد ارائه محصول های سخت افزاری و هایتک فناورانه در اکوسیستم فناوری است سخن گفتند.

در این برنامه یونسیان (جانشین پروژه پتروشیمی دماوند قرارگاه خاتم)، فصیحی (معاون مرکز مدیریت توسعه صنعت نفت) و مروت (مدیر پژوهش و فناوری هلدینگ خلیج فارس)، ضمن اشاره به چالش های موجود در این عرصه و برنامه های راهبردی مراکز دانشگاهی و مراکز رشد و شتابدهنده ها برای ورود استارتاپ ها به این حوزه، به پاسخ سوالات و شنیدن نقطه نظرات جوانان علاقمند به حضور در این عرصه همت گماشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 520

به "فعالان حوزه سخت افزار در بستری نوآورانه گردهم آمدند ، ورود استارتاپ ها به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فعالان حوزه سخت افزار در بستری نوآورانه گردهم آمدند ، ورود استارتاپ ها به صنایع نفت، گاز و پتروشیمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید