قیمت تابلو برق صنعتی (فراوری ایران پارس الکتریک)

به گزارش دنیای ویدئو، آیا در خصوص تابلو برق صنعتی و اجزای آن چیزی میدانید؟

خبرگزاری خبرنگاران- قانون ملی برق در تعریف تابلو برق صنعتی می گوید: تابلوهای کنترل برق صنعتی به عنوان یک محفظه یا پانل باز شامل دو یا چند جزء مدار قدرت، اجزای مدار کنترل یا ترکیبی از این دو است. پانل ها ممکن است شامل مواردی نظیر دستگاه های کمکی و وسایل حفاظتی مدار انشعاب موتور باشند. کاربرد تابلو برق شبیه به یک جعبه خدمات است. یعنی یک خط برق اصلی را به خانه متصل می نماید و جریان های الکتریکی را در مدارهای مختلف داخل خانه توزیع می نماید. قطع کننده مدار و فیوز تضمین می نماید که در طول توزیع برق به مدارهای مختلف جریان اضافی وجود نداشته باشد.

قیمت تابلو برق صنعتی (فراوری ایران پارس الکتریک)

طراحی، ساخت و مونتاژ انواع تابلو برق فشار ضعیف و تابلوهای بانک خازنی موتورخانه و اتوماسیون صنعتی و ماینر با برترین کیفیت

مشاهده محصولات ایران پارس الکتریک: iranparselectric.com

تابلو برق از اجزای زیر تشکیل شده است که چندین عملکرد مختلف را در یک تابلو برق تعریف و سازماندهی مینمایند. این اجزا عبارتند از:

قطع نماینده مدار اصلی.

برقگیر.

مبدل ها.

بلوک های ترمینال.

رله و کنتاکتور.

PLC سوئیچ های شبکه.

HMI رابط ماشین انسانی.

قیمت انواع تابلو برق

در تعریفی ساده و دقیق باید گفت که Electrical panel فضایی است که تجهیزات برقی را در آن نصب می نمایند. انواع مختلفی نیز دارد. که هر کدام کارایی منحصر به فرد خود را دارند. برای مثال:

تابلو برق کنتوری: معمولا در ورودی ساختمان ها قرار میگیرد و برق تمامی واحدها و و فضاهای مشترک را تامین می نماید. این نوع تابلو برق در سه مدل ایستاده، روکار و توکار مورد استفاده قرار میگیرد.

تابلو برق بارانی: این نوع تابلو برق مناسب محیط های شرجی و بارانی است. چون در ساخت فرم آنها از اپکسی- پفهرستر استفاده می نمایند که بدنه آنها را در مقابل باران و حتی نور خورشید محافظت می نماید. از نقاط قوت این تابلوها میتوان به سقف باران گیر (که باعث میشود باران به داخل تابلو نفوذ نکند)، قابلیت نصب قفل آویز روی درب، امکان نصب به همراه پایه جهت قرار گرفتن روی زمین و بعلاوه نصب بروی دیوار و ستون اشاره کرد.

تابلو برق های باکسی فلزی یا غیر فلزی: که انواع تجهیزات الکترونیکی از جمله فیوزها، کلیدهای محافظ جان، کنتاکتورها و ... درون آنها تعبیه می نمایند. در انواع تابلو طرح ایستاده، روکار، توکار، دیواری و ... فراوری و به بازار ارائه می شوند.

قیمت تابلو برق که مطمئناً با وجود نوسانات مالی امروزه، اندازه مشخصی ندارند و به پارامترهای مختلفی نظیر جنس بدنه تابلو، ابعاد، نوع آن و … بستگی دارد. بنابراین جهت اطلاع از فهرست قیمت تابلو برق مورد نظر بهتر است با سازنده تابلو تماس بگیرید و با توجه به فاکتورهایی که در فکر دارید، قیمت را جویا شوید.

مشاهده محصولات ایران پارس الکتریک: قیمت تابلو برق

خرید از فروشگاه های تابلو برق

فروشگاه های تابلو برق می توانند برترین راه چاره را برای سفارشی کردن عملیات دقیق، به روشی که برای فضای صنعتی یا کسب و کار خود احتیاج دارید، به شما ارائه دهند. ایران پارس الکتریک یکی از فراورینمایندگان و بعلاوه فروشندگان معتبر و به نام در خیابان لاله زار تهران است.

ایران پارس الکتریک از اوایل دهه 1380 با مشارکت جمعی از مهندسان مجرب و متخصص صنعت برق و الکترونیک کشور، فعالیت خود را بر محورهای خدمات مهندسی برق، تامین تجهیزات برق، نظارت، اجرا، آموزش و مشاوره قرار داد و با هدف ارائه راه چاره های جامع و خدمات تخصصی کاربردی مبتنی بر متدولوژی های نوین در حوزه صنعت برق مربوط به خود با مدیریت آقای مهندس امین فرخنده کلام تشکیل گشت. تیم ایران پارس الکتریک سعی بر این دارد تا مجموعه ای از برترین برندها را در کنار برترین قیمت ها برای شما فراهم آورد تا شما بدون صرف وقت و هزینه اضافی و تنها با چند کلیک کالای مورد نظر خود را با برترین کیفیت و مناسب ترین قیمت انتخاب نمایید.

بعلاوه این مجموعه با تامین دیگرتجهیزات برقی نظیر سیم و کابل و تجهیزات صنعتی مورداحتیاج بخش صنعت و ساختمان کشور و پروژه های نفت و پتروشیمی نقش مهمی را دراختصاص محصولات با کیفیت و استاندارد به مشتریان عزیز ایفا می نماید.

بنابراین گروه صنعتی پارس الکتریک که طراح و فراورینماینده تابلو برق و انواع آن است، می تواند تجهیزات مورد احتیاج شما را با برترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز جهان در اختیار کاربران و مهندسین قرار دهد. فروش انواع تابلو برق صنعتی در مدل ها سایزها و طراحی های مختلف، انواع باکس تابلویی برق و ملحقات در فروشگاه ایران پارس الکتریک واقع در خیابان لاله زار تهران صورت میگیرد.

بعلاوه با وجود نوسانات موجود در بازار، قیمت انواع تابلو برق اندازه مشخصی ندارد و به فاکتورهایی نظیر ابعاد، جنس بدنه تابلو، نوع و ... بستگی دارد. لذا بهتر است برای اطلاع از قیمت به روز با مشاوران ایران پارس الکتریک تماس حاصل نمایید.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 5 اردیبهشت 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 851

به "قیمت تابلو برق صنعتی (فراوری ایران پارس الکتریک)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت تابلو برق صنعتی (فراوری ایران پارس الکتریک)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید