مبارزه خشونت بار دو اسب آبی در آب

به گزارش دنیای ویدئو، یک جفت اسب آبی در مقابل گردشگران حیرت زده ای که از سافاری در آفریقای جنوبی لذت می برند، به شدت با یکدیگر درگیر شدند.

مبارزه خشونت بار دو اسب آبی در آب

به گزارش خبرنگاران، امیلی وایتینگ 35 ساله، راهنمای میدانی و عکاس از اسب های آبی در طول نبرد وحشیانه یک ساعته آن ها فیلم گرفت.

این حیوانات بزرگ آرواره های خود را در منطقه حفاظت شده Klaserie که در نزدیکی مرز موزامبیک قرار گرفته است، به یکدیگر قفل کردند.

امیلی گفت: ما در حال استراحت و صرف قهوه بودیم و دعوا در تمام ساعتی که آنجا بودیم ادامه داشت و بعد از رفتن ما هم ادامه داشت.

وی می گوید من هرگز ندیده بودم که آن ها تا این حد تهاجمی رفتار نمایند، بنابراین تماشا آن چیز خاصی بود، خوشبختانه هر دو در نهایت خوب بودند!

به طور معمول اسب های آبی بر خلاف شهرتشان برای پرخاشگری بسیار خواب آلود هستند. آن ها حیواناتی نیمه آبزی هستند که بیشتر وقت خود را در آب می گذرانند تا در گرمای هوای آفریقا خنک بمانند. محل بینی و چشم هایشان به آن ها اجازه می دهد ساعت ها در زیر آب بمانند. میزان آرواره اسب آبی بیش از نیم متر است و می تواند آن را تا 150 درجه باز کند.

این حیوانات بیشتر در شب فعال هستند، اگرچه نر غالب در هر گله با خشونت از ماده های خود محافظت می نماید که منجر به درگیری های خشونت بار می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 839

به "مبارزه خشونت بار دو اسب آبی در آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه خشونت بار دو اسب آبی در آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید