محمودزاده: مسائل سامانه املاک و اسکان برطرف می شود، ارسال بیش از یک میلیون پیامک به صاحب خانه ها

به گزارش دنیای ویدئو، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، درباره سامانه خوداظهاری املاک و اسکان گفت: در این سامانه، قسمتی را در نظر گرفتیم که اگر فرد پرسشی دارد می تواند در آن قسمت بارگذاری کند.

محمودزاده: مسائل سامانه املاک و اسکان برطرف می شود، ارسال بیش از یک میلیون پیامک به صاحب خانه ها

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، درباره سامانه خوداظهاری املاک و اسکان توضیح داد: در این سامانه، قسمتی را در نظر گرفتیم که اگر فرد پرسشی دارد می تواند در آن قسمت بارگذاری کند، اما به صورت جامع و کلی مشکل خاصی ندارد و یک و نیم میلیون پیامک در مرحله اول برای مالکین بیش از یک واحد خانه، ارسال شد و بازتاب مثبتی گرفتیم.

وی ادامه داد: افرادی که مسائل خود را در سامانه ثبت کردند، درصد پایینی را شامل می شوند و آن هم در حال اصلاح است و مانعی برای اجرای این موضوع نیست.

محمودزاده در ادامه تاکید کرد: سامانه براساس مصوبه سال 94 مجلس که خواسته شده بود خانه های خالی شناسایی شوند، طراحی شد، ولی چون در همان زمان، از خواسته مجلس، چند گام را فراتر گذاشته و در مدل سازی سامانه آن را مدنظر قرار دادیم، کنندگان مجلس هم در قانون جدید و اصلاحیه ماده 54، در طی چند مرحله بازدید از سامانه، متقاعد شدند که این سامانه ظرفیت دارد تا تمام خانوار های ایرانی، اطلاعات سکونتی خود را ثبت کنند.

وی اضافه کرد:این سامانه، بخاطر به چالش انداختن و به سختی انداختن مردم نیست ما به دنبال بیس اطلاعاتی صحیحی برای برنامه ریزی هستیم تا مسئله سکونت بخش اعظمی از مردم حل شود.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی در ادامه اضافه کرد: اینکه با خوداظهاری و سیستم پیامک از مالکان خواستیم شرایط ملک خود را تعیین کنند به این دلیل است که حقی از کسی ضایع نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 97

به "محمودزاده: مسائل سامانه املاک و اسکان برطرف می شود، ارسال بیش از یک میلیون پیامک به صاحب خانه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمودزاده: مسائل سامانه املاک و اسکان برطرف می شود، ارسال بیش از یک میلیون پیامک به صاحب خانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید