مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)

به گزارش دنیای ویدئو، این بهشت زمینی، بیشتر از 200 گونه مختلف پرنده، یک خانواده از روباه ها و بیشتر از 22 هزار نوع گیاه، گل و درخت را در خود جای داده است. باغ گیاه شناسی مونترال، تابستان ها نه تنها یک مقصد عالی برای مسافران تور کانادا است، بلکه گریزگاهی است برای خانواده های مونترالی تا کمی از هیاهوی شهر دور شده و از بودن در محیطی دلپذیر و زیبا لذت ببرید. با برگزاری برخی از معروف ترین و محبوب ترین رویدادهای مونترال مانند آزادی پروانه ها و باغ نور، در تمام طول سال بهانه ای برای سر زدن به این باغ وجود دارد.

مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)

گفتنی است باغ گیاه شناسی مونترال روزهای 25 و 26 دسامبر بسته و روز سال نو، جمعه خوب و دوشنبه شکرگزاری باز است.

یک محوطه پیک نیک در باغ گیاه شناسی مونترال وجود دارد که می توانید در آنجا خوراکی و غذاهای سبک را بخرید. بازدیدکنندگانی که همراهشان ناهار می آورند می توانند در این محوطه و اسنک بار باغ غذایشان را نوش جان کنند. در بخش های دیگر باغ اجازه نشستن و غذا خوردن وجود ندارد.

باغ گیاه شناسی بدون شک یکی از زیباترین مکان های دیدنی مونترال است. این باغ 10 گلخانه سربسته دارد که در تمام طول سال به روی مسافران تور کانادا باز هستند. در فصل های بهار، تابستان و پاییز چندین باغ با موضوعات و طرح های گوناگون به روی بازدیدکنندگان باز می شوند:

بسته به فصل، ساعات کاری باغ گیاه شناسی مونترال متفاوت است، البته قابل توجه گردشگران مشتاق و دوست دار طبیعت در تور کانادا این که این باغ در بیشتر روزهای تعطیل هم باز است.

منبع مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 658

به "مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: باغ گیاه شناسی مونترال (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید