مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید

به گزارش دنیای ویدئو، هتل کاناوس اویا، از خانه های غار شکل، در دل صخره هایی در جزیره سانتورینی یونان شکل گرفته است. این هتل دو بخش دارد، هتل Canaves Oia و سوئیت های Canaves Oia که 100 متر از هم جدا هستند و توسط کلیسای جامع اویا تقسیم شده اند. هر کدام از این بخش ها، استخر، ایوان آفتاب گیر و پذیرش مخصوص خودش را به همراه خدماتی بی عیب و نقص ارایه می دهد. می توانید صبحانه را در بالکون هنگام تماشای مناظری شگفت انگیز میل کنید و پس از آن به Oia بروید، از قلعه ونیزی بازدید کنید و در خیابان های باریک با مغازه های کوچک سرگردان شوید.

مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید

هتل کالاباش، خدمات 5 ستاره را با امکاناتی لوکس در محیطی آرام و صمیمی ترکیب می کند تا مقصدی ایده آل را در منطقه کارائیب خلق کند. طبق گفته اغلب مسافرانی که در این هتل اقامت داشته اند، هتل کابالاش دارای اتاق های شگفت انگیز، کارکنانی خوشرو، غذاهای خوشمزه، ساحلی آرام و مکانی پر از انرژی است که اگر بتوانید هزینه بالای آن را تقبل کند، احتمالا از آن پشیمان نخواهید شد.

تقریبا هر موردی در این هتل، عالی به نظر می رسد. مناظر زیبای اطراف، چشمه آب گرم سربسته و روباز، خدمات خوب و پرشور، کارکنان دوست داشتنی و غذاهای خوشمزه تنها اندکی از ویژگی های خوب این هتل هستند. بدون شک اقامت در هتلی کنار کوه های آلپ، تا مدت ها در خاطرتان باقی خواهد ماند. می توانید به وسیله ماشین کابلی (تله کابین) از کوهستان بالا بروید و در رستورانی با مناظر زیبا از خوردن وعده غذایی تان لذت ببرید.

جیلی لنکنفیوشی تنها 20 دقیقه (با قایق) از پایتخت مالدیو، یعنی ماله فاصله دارد. این مکان در واقع جزیره مرجانی کوچکی در یک تالاب است که ویلاهای بزرگی درون آن ساخته اند. 44 ویلای دارای چوب پا به علاوه اقامتگاه های خصوصی فراوان که به سبک سنتی و با مواد طبیعی ساخته شده اند، به همراه ایوان های آفتاب گیر سقفی و روی آبی، حمام های فضای باز و مرکز تفریحی شخصی، از ویژگی های بارز این تفرجگاه هستند. برای حفظ حریم شخصی، هفت اقامتگاه در این تفرجگاه وجود دارد که تنها با قایق های شخصی در دسترس هستند. نمای داخلی این هتل با توجه به زیستگاه طبیعی و با استفاده از چوب های سازگار با محیط زیست، مواد طبیعی و پارچه های سنتی طراحی شده است.

منبع مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید

انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 768

به "مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بهترین هتل های دنیا را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید