نام نویسی 4 میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ، پایش دوباره اطلاعات 1.5 میلیون متقاضی

به گزارش دنیای ویدئو، بر اساس آمار اعلامی، اطلاعات نزدیک به 4 میلیون نفر برای پایش در سامانه نهضت ملی مسکن وجود دارد.

نام نویسی 4 میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ، پایش دوباره اطلاعات 1.5 میلیون متقاضی

به گزارش گروه مالی خبرنگاران به استناد اطلاعات مستند رسیده از سامانه وزارت راه و شهرسازی در نهضت ملی مسکن با وجود گذشت 2.5 ماه از شروع ثبت نام تا به امروز 2 میلیون 506 هزار و 63 نفر برای طرح ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال ثبت نام نموده اند.

علاوه بر آمار ثبت نام کنندگان نو نهضت ملی مسکن بنا بر اظهارات وزیر راه و شهرسازی در برنامه نگاه یک، به علت تغییر در قوانین مشخص متقاضیان واجد شرایط در جهت تسهیل شروط از جمله کاهش زمان سکونت در شهر مورد تقاضا به جز تهران، اطلاعات متقاضیان 5 فاز ثبت نام طرح اقدام ملی که پیشتر در شرایط قبلی پیروز به اخذ شرایط نشده بودند، بار دیگر در سیستم پالایش وزارت راه و شهرسازی مورد آنالیز قرار می گیرد.

بر اساس آمار، تعداد متقاضیان طرح اقدام ملی در 5 فاز که بار دیگر اطلاعات آن ها مورد آنالیز قرار می گیرد 1 میلیون 451 هزار 528 عدد گزارش شده است.

ثبت نام نزدیک به 4 میلیون نفر در نهضت ملی مسکن

با احتساب این آمار در حال حاضر اطلاعات 3 میلیون و 967 هزار 591 متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن به ثبت رسیده و فرآیند پایش اطلاعات برای این تعداد متقاضی طرح ساخت 4 میلیون مسکن در طول 4 سال شروع می گردد.

لازم به ذکر است آمار ثبت نامی نهضت ملی در شرایطی رقم می خورد که شرایط ثبت نام تنها در نیمی از شهر های کشور مهیا شده است و بر اساس قول مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی شرایط ثبت نام برای متقاضیان شهر های به جای مانده از روز دوشنبه مورخ 20 دی ماه امسال ایجاد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 اسفند 1400 بروزرسانی: 10 اسفند 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 803

به "نام نویسی 4 میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ، پایش دوباره اطلاعات 1.5 میلیون متقاضی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام نویسی 4 میلیون نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ، پایش دوباره اطلاعات 1.5 میلیون متقاضی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید