همکاری استانداری خراسان رضوی و سازمان اورژانس برای ساخت پایگاه های اورژانس مورد احتیاج

به گزارش دنیای ویدئو، کولیوند گفت: مقرر شد که استانداری خراسان رضوی، تعدادی پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی بسازد و سازمان اورژانس نسبت به تجهیز آن اقدام کند.

همکاری استانداری خراسان رضوی و سازمان اورژانس برای ساخت پایگاه های اورژانس مورد احتیاج

به گزارش ، پیرحسین کولیوند، رییس سازمان اورژانس کشور در سفر دو روزه خود به استان خراسان رضوی اظهار کرد: دیروز از اورژانس هوایی سبزوار که بسیار فعال است، بازدید کردیم و مقرر شد که یاری کنیم تا ساختمان مرکزی اورژانس و چندین پایگاه اورژانس سبزوار زودتر ساخته و افتتاح گردد.

او اضافه نمود: امروز از چندین مرکز اورژانس نیشابور بازدید داشتیم، اورژانس هوایی نیشابور هم بسیار فعال است. البته در نیشابور باید چندین پایگاه اورژانس ساخته گردد که مقرر شد استاندار خراسان رضوی در ساخت و سازمان اورژانس کشور در تجهیز و راه اندازی آن ها یاری نمایند.

رییس سازمان اورژانس کشور اظهار کرد: راستا تهران تا مشهد، دارای پوشش بسیار مناسبی از نظر اورژانس هوایی است که می تواند خدمات شایسته و ارزنده ای را به زائرین امام رضا(ع) ارائه کند.

کولیوند توضیح داد: با اقداماتی که با همکاری سازمان اورژانس و استاتداری خراسان رضوی انجام خواهد شد، بر اساس برنامه ششم توسعه، پوشش خدمات اورژانس در این استان تکمیل می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 601

به "همکاری استانداری خراسان رضوی و سازمان اورژانس برای ساخت پایگاه های اورژانس مورد احتیاج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری استانداری خراسان رضوی و سازمان اورژانس برای ساخت پایگاه های اورژانس مورد احتیاج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید