ورود یک لاماری ایمای متفاوت به بازار ، عکس

به گزارش دنیای ویدئو، گجت نیوز نوشت: شرکت آرین موتور میخواهد به زودی نسخه فیس لیفت لاماری ایما را به بازار ایران عرضه کند.

ورود یک لاماری ایمای متفاوت به بازار ، عکس

شرکت آرین موتور طی سال های اخیر لاماری ایما را به بازار عرضه کرد اما کمبود امکانات رفاهی باعث شده تا این شاسی بلند چینی نتواند به خوبی با رقبای تازه خود به رقابت بپردازد. به همین دلیل شرکت آرین موتور میخواهد نسخه فیس لیفت آن را با امکانات بیشتر و ظاهری مجذوب کننده در تابستان امسال به بازار عرضه کند.

در ادامه با مشخصات Lamari Eama فیس لیفت آشنا خواهیم شد.

امکانات لاماری ایما فیس لیفت

نسخه فیس لیفت لاماری علاوه بر امکانات نسخه قبلی به امکانات تازهی چون رادار نقطه کور، دوربین 360 درجه، در برقی عقب، رادار تغییر خط و دستیار صوتی مجهز شده است. بعلاوه آرین موتور میخواهد این خودرو را در تیپ هیبریدی متشکل از موتور 1.5 لیتری بنزینی و موتور برقی به بازار ایران عرضه کند.

مشخصات فنی

لاماری ایما فیس لیفت قرار است در تیپ فول آپشن با همان مشخصات فنی به بازار ایران عرضه گردد. در واقع این خودرو نیز به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می تواند قدرتی برابر با 195 اسب بخار را به فراوری برساند. قدرت فراوری شده از این پیشرانه نیز به وسیله گیربکس 7 سرعته از نوع تر به چرخ ها منتقل می گردد.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 13 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1067

به "ورود یک لاماری ایمای متفاوت به بازار ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود یک لاماری ایمای متفاوت به بازار ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید