پاسارگاد،میزبان نمایشگاه نقاشی یوتاب با پیغام صلح

به گزارش دنیای ویدئو، خبرنگاران: نمایشگاه آثار نقاشی بانو یوتاب، هنرمند نقاش و فعال حوزه میراث فرهنگی، اکوسیستم و صلح جهانی که در پاسارگاد شروع به کار نموده بود تا انتها فروردین ماه تمدید شد.

پاسارگاد،میزبان نمایشگاه نقاشی یوتاب با پیغام صلح

به گزارش خبرنگاران ، به گفته این هنرمند، این نمایشگاه با نام کانکشن از ابتدای فروردین امسال کار خود را با پیغام صلح و اتحاد جهانی شروع نموده و تا سرانجام ماه جاری پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

یوتاب با اشاره به اینکه در سال 2021 برای آنالیز و شناخت اشتراکات فرهنگی و هنری و بعلاوه آنالیز وجوه اشتراک دست بافته های عشایر ایران و بومیان مکزیک به این کشور سفر نموده است؛ ابرازداشت: در این تحقیق میدانی، شباهت ها و یکسانی هایی را در نقوش، سمبل ها، طرح ها، فرم سازه های باستانی، صنایع دستی، فرش، گلیم، گبه و دست بافته های عشایر و بومیان مکزیک یافتم که الهام بخش من برای خلق آثار نقاشی گوناگون شد و مجموعه این آثار در قالب نمایشگاه کانکشن در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

وی ابرازداشت: آثار این نمایشگاه با پیغام صلح و دوستی و نشان دادن همراهی ها و همسانی های دو تمدن کهن باستانی ایران و آمریکای لاتین خلق شده و در سایت میراث فرهنگی جهانی تخت جمشید نیز به نمایش درآمده است. به گفته این هنرمند، تعدادی از این آثار در تخت جمشید ماندگار و با آثارفرهنگی- هنری پارسه ادغام شده است.

رستوران های روباز مشهد

رستوران های نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

یوتاب تاکید دارد که فعالیت های خود را با هدف انتشار پیغام صلح و دوستی، حفظ میراث فرهنگی، اکوسیستم و نشر آگاهی انجام می دهد و کوشش می نماید قلب انسان ها را برای نجات زمین و حفظ منابع آن برای آیندگان متحد کند.

وی در سرانجام با تاکید براینکه در پی فراهم کردن مقدمات سفر به آمریکای لاتین برای آنالیز عمیق تر اشتراکات فرهنگی و هنری ایران با سایر ملل این منطقه می باشد؛ ابرازداشت: دستاورد سفر به مکزیک برای من انطباق پیش فرض های ذهنی ام با تحقیقات میدانی و یافتن شباهت های فرهنگی- هنری بسیاری بود که ماحصل این سفر را به زودی در قالب یک کتاب منتشر خواهم کرد.

یوتاب بعلاوه از احتمال برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی خود در تخت جمشید و در آینده نزدیک اطلاع داد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 27 فروردین 1402 بروزرسانی: 27 فروردین 1402 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1061

به "پاسارگاد،میزبان نمایشگاه نقاشی یوتاب با پیغام صلح" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسارگاد،میزبان نمایشگاه نقاشی یوتاب با پیغام صلح"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید