2 دلیل برای انتقال سردار آزمون به تیم سِویا در تابستان

به گزارش دنیای ویدئو، به گزارش خبرنگاران، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ روسیه یکی از بازیکنانی است که در سال های گذشته نامش با باشگاه های اروپایی گره خورده بود. آزمون از زمان حضور در تیم های روبین کازان و روستوف هم مورد توجه تیم هایی از اروپا قرار داشت و در تابستان گذشته به صورت جدی بحث انتقالش به تیم ناپولی ایتالیا بالا گرفت اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

2 دلیل برای انتقال سردار آزمون به تیم سِویا در تابستان

آزمون در تیم زنیت به درخشش و گلزنی خود ادامه می دهد و با نزدیک شدن به جابجایی تابستانی، مجدداً بحث انتقالش به تیم های اروپایی آغاز شده است؛ از جمله تیم سِویا اسپانیا.

سایت estadiodeportivo اسپانیا با اشاره به برنامه های جابجایی باشگاه سویا در تابستان از سردار آزمون به عنوان گزینه ای یاد کرد که به دو دلیل احتمال انتقالش به این تیم بالا است.

این سایت نوشت: آزمون از سوی سایت ترانسفرمارکت 23 میلیون یورو ارزش گذاری شده است و با این مبلغ از تیم سویا فاصله خواهد داشت اما یکسری از شرایط وجود دارد که می تواند این بازیکن را در دسترس سویا قرار بدهد. در وهله اول قرارداد آزمون با زنیت سنت پترزبورگ فصل آینده وارد آخرین سال خود می گردد و این آخرین فرصت برای زنیت برای کسب درآمد به وسیله انتقال او خواهد بود. دلیل دوم این است که ملی پوش ایران میخواهد دوران خود را در روسیه به خاتمه برساند و در یک لیگ و تیم مهمتر بازی کند. سناریویی که بدون شک سویا هم در آن جایگاهی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 386

به "2 دلیل برای انتقال سردار آزمون به تیم سِویا در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 دلیل برای انتقال سردار آزمون به تیم سِویا در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید