40 روز پس از ربودن دختر 23 ساله، هنوز سرنخی از آدم ربا نیست!

به گزارش دنیای ویدئو، بعدازظهر روز 25 تیر ماه امسال سما جهانباز دختر 23 ساله ساکن اصفهان به طرز مشکوکی در شیراز ربوده می گردد. این دختر که روز حادثه در خانه عمه شان در شیراز مهمان بود برای خرید بیرون می رود و پس از آن هنگام بازگشت به خانه وقتی که سوار ماشینی بوده است با خانواده اش تماس می گیرد و اعلام می نماید که در حال بازگشت به خانه است، اما او پس از تماس هیچگاه به خانه نمی رسد.

40 روز پس از ربودن دختر 23 ساله، هنوز سرنخی از آدم ربا نیست!

به گزارش اعتماد، با گذشت بیش از چهل روز از ماجرای ربوده شدن این دختر ماموران پلیس همچنان در حال پیگیری هستند، اما هنوز هیچ سرنخی از او پیدا نکرده اند و گوشی همراه این دختر نیز یک ساعت پس از اینکه از او خبری نمی گردد خاموش و از دسترس خارج می گردد.

خواهر سما در مورد این ماجرا می گوید: سما 23 سال دارد و فرزند دوم خانواده مان است. او دانشجوی سال سوم روانشناسی است. ساکن اصفهان هستیم ولی عمه مان در شیراز زندگی می نماید. طبق معمول همواره برای مسافرت به شیراز آمده بودیم و سما روز حادثه برای خرید بیرون رفته بود. بعداز ظهر بود که سما با ما تماس گرفت و گفت که خریدش را انجام داده و سوار ماشین شده و تا یک ربع دیگر به خانه عمه مان می رسد. یک ساعت بعد از تماس سما هرچه با او تماس گرفتیم پیروز نشدیم و گوشی او از دسترس خارج و خاموش شده بود.

نگران شدیم و به پلیس شیراز اطلاع رسانی کردیم، اما خب گویا سیم کارت سما را از داخل گوشی بیرون آورده اند و حتی نمی گردد ماموران به وسیله نقطه زنی به گوشی او دسترسی پیدا نمایند. تمام دوربین هایی که در آن نزدیکی بود را چک کردیم و تعیین شد که او تا نزدیکی یک پل پیاده آمده است ولی از یک قسمتی به بعد هیچ دوربینی در آن حوالی وجود ندارد که متوجه شویم کجا رفته است.

وقتی سما با ما تماس گرفت صدای خیابان شنیده نمی شد و خودش هم گفت که سوار ماشین شده، اما متاسفانه دیگر هیچ ردی از او نداریم. از وقتی سما ربوده شده تا به حال ما شیراز ماندیم و خواب و خوراک نداریم عاجزانه از ماموران پلیس تقاضا دارم به هر روشی که شده یک رد و اثری از خواهرم پیدا نمایند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 شهریور 1401 بروزرسانی: 7 شهریور 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 956

به "40 روز پس از ربودن دختر 23 ساله، هنوز سرنخی از آدم ربا نیست!" امتیاز دهید

1 کاربر به "40 روز پس از ربودن دختر 23 ساله، هنوز سرنخی از آدم ربا نیست!" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 روز پس از ربودن دختر 23 ساله، هنوز سرنخی از آدم ربا نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید