آغاز طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو دیزل

به گزارش دنیای ویدئو، به مناسبت مبعث پیامبر اکرم (ص) گروه صنعتی ایران خودرو دیزل طی سه نوبت (برای هر خودرو در روزی مشخص) برخی محصولات خود را برای فروش فوق العاده با قیمت فوری عرضه کرده است.

آغاز طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو دیزل

به گزارش ایسنا، طبق بخشنامه ارائه شده از سوی گروه صنعتی ایران خودرو دیزل، سه محصول باری و کمپرسی 1924، باری و کمپرسی 2624 و کشنده فوتون طبق جدول زمان بندی با قیمت قطعی به فروش می رسد.

ایران خودرو دیزل اعلام کرده است: به اطلاع عموم مردم، متقاضیان و نمایندگی ها و عاملیت های مجاز می رساند که فروش فوق العاده برخی محصولات ایران خودرو دیزل به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)، طبق زمانبندی معین در سایت عمومی شرکت فعال خواهد شد.

طرح فروش خودرو باری و کمپرسی 1924 از 10 صبح امروز (دوشنبه/9 اسفند ماه) آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فروش خودرو باری و کمپرسی 2624 از 10 صبح روز چهارشنبه (11 اسفند ماه) و فروش خودرو کشنده فوتون از 10 صبح شنبه هفته آینده (14 اسفند ماه) فعال خواهد شد و طبق روال تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت؛ به محض تکمیل ظرفیت، شرکت حق دارد نسبت به توقف طرح اقدام کند.

قیمت خودرو ها قطعی است و سود مشارکت و سود انصراف از خرید به این طرح فروش تعلق نخواهد گرفت. فروش صرفاً اینترنتی است و طبق اعلام ایران خودرو دیزل هرگونه واریز وجه به صورت فیش بانکی، حواله به حساب ایران خودرو دیزل یا دریافت چک بانکی مورد قبول نخواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است محدودیت های فروش شامل اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی معین با شرایط سنی حداقل 18 سال، فروش برای متقاضیانی که طی یک سال گذشته (از تاریخ 9 اسفند) هیچ خودرو باری و کمپرسی 1924، 2624 و کشنده فوتون خریداری نکرده باشند، خواهد بود.

منبع: فرارو
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 877

به "آغاز طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو دیزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز طرح فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو دیزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید