تور هند ارزان: اعلام آمادگی هند برای حضور در رقابت های فیتنس آسیا

به گزارش دنیای ویدئو، رئیس فدراسیون بدنسازی هند از آمادگی کشورش برای حضور در اولین دوره مسابقات فیتنس چلنج قهرمانی آسیا اطلاع داد.

تور هند ارزان: اعلام آمادگی هند برای حضور در رقابت های فیتنس آسیا

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، سانجای مور، رئیس فدراسیون بدنسازی هند در ویدیو کنفرانسی که با حضور عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان برگزار گردید، خاطرنشان کرد که تیم هند در مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا 2022 به میزبانی جزیره کیش شرکت خواهد نمود.

نشست عبدالمهدی نصیرزاده، ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با رافائل سانتونخا رئیس فدراسیون جهانی و سانجای مور، دبیر کل فدراسیون آسیا دیروز به صورت ویدیوکنفرانس برگزار گردید و درباره برگزاری رقابت های کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا بحث و گفتگو انجام شد.

در این نشست سانجای مور که ریاست فدراسیون هند را هم بر عهده دارد، رسما از آمادگی هند برای حضور در این رقابت ها اطلاع داد و به این ترتیب هند نخستین کشور خارجی است که در مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا در اسفندماه و به میزبانی جزیره کیش شرکت خواهد نمود.

نخستین دوره از مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا 2022 از 19 تا 23 اسفندماه در ایران و به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 747

به "تور هند ارزان: اعلام آمادگی هند برای حضور در رقابت های فیتنس آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور هند ارزان: اعلام آمادگی هند برای حضور در رقابت های فیتنس آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید