انتشار فراخوان گزارش پژوهش

به گزارش دنیای ویدئو، دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات نمایش با فراخوان گزارش پژوهش، پژوهشگران هنر های نمایشی را به عرضه داشت اجتماعی یافته های علمی خود دعوت می نماید.

انتشار فراخوان گزارش پژوهش

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل هنر های نمایشی، گزارش پژوهش اسم برنامه ای است که دفتر پژوهش، آموزش و انتشارات نمایش، در طول امسال، در 2 قالب انتشار مکتوب و ارائه حضوری دستاورد های پژوهشی دانشگاهی و غیر دانشگاهی در حوزه تئاتر برگزار می نماید.

ایجاد ارتباط میان پژوهشگران و جامعه مخاطب پژوهش های اجرا شده، معرفی یافته های پژوهشی در عرصه عمومی تر و فرصت سازی برای معرفی و ارائه پژوهش های تئاتری به نهاد ها و سازمان های دولتی و غیردولتی مرتبط در جهت کاربردی کردن دستاورد های علمی، از جمله اهدافی است که این برنامه پیگیری می نماید. طی این فرایند پژوهشگران علاقه مند موضوع، دیدگاه، روش، براهین و یافته های پژوهشی خود را به اختصار و با زمان بندی، ترتیب و ساختاری که در فراخوان ذکر شده است گزارش خواهند کرد.

فراخوان این برنامه در سایت انتشارات نمایش به نشانی www.namayesh.org و سایت ایران تئاتر به نشانی www.theater.ir در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 566

به "انتشار فراخوان گزارش پژوهش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتشار فراخوان گزارش پژوهش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید