بزرگداشت زنده یاد افشین یداللهی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش دنیای ویدئو، خبرگزاری خبرنگاران- مراسم بزرگداشت و جایزه سالانه زنده یاد افشین یداللهی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار گردید.

بزرگداشت زنده یاد افشین یداللهی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، مرحوم افشین یداللهی شاعر و ترانه سرای معاصر و پزشک متخصص اعصاب و روان این دانشگاه بود که امروز جمعی از همکاران جامعه پزشکی و شعرای معاصر در محفل گرامیداشت آن مرحوم حضور داشتند.

در این مراسم آقای بهمنی از شعرای معاصر، آقای یداللهی پدر مرحوم افشین یداللهی و آقای دکتر زالی همکار آن مرحوم و فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلان شهر تهران به بیان خاطرات و وصف شخصیت اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی هنری مرحوم یداللهی پرداختند.

آقای دکتر زالی، زنده یاد افشین یداللهی را پزشکی حاذق و هنرمندی متبحر دانست و گفت: زنده یاد افشین یداللهی شخصیتی مردم محور بود و حتی مطب خود را در منطقه شهر قدس قرار داد چرا که در دوره ای در آن منطقه متخصص اعصاب و روان حضور نداشت.

وی اعلام نمود: مرحوم یداللهی همیشه دغدغه برطرف مسائل و گرفتاری های مردم را داشت به گونه ای که در کار های خیریه و عام المنفعه فعال و مؤثر بود.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونای کلان شهر تهران یادآور شد: در مطب مرحوم دکتر یداللهی 30 هزار پرونده پزشکی وجود داشت که این نشان از دغدغه و اهتمام او به گره گشایی از مسائل بیماران و مراجعان بود.

در این مراسم به تعدادی از برگزیدگان جایزه سالانه زنده یاد افشین یداللهی با اعطای هدایایی قدردانی و از پدر آن مرحوم نیز با اهدای تندیس این جایزه سالانه تجلیل شد.

زنده یاد افشین یداللهی در 21 دی سال 1347 به جهان آمد و 25 اسفند 1395 در تصادفی به همراه همسرش دار فانی را وداع گفت.

ترانه های بسیاری از مرحوم یداللهی در مجموعه های تلویزیونی خوانده شده و شعر معروف جان من فدای ایران و وطنم از آثار برجسته آن مرحوم است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 391

به "بزرگداشت زنده یاد افشین یداللهی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگداشت زنده یاد افشین یداللهی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید