تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی

به گزارش دنیای ویدئو، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی صورت پذیرفت.

تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی

مهندس سید عزت الله ضرغامی در شهرستان گرمی گفت: رینگ دور دریاچه گیلارلو حدود چهار کیلومتر است که زیرسازی آن صورت گرفته و پیگیری می کنیم تا آسفالت این رینگ انجام گردد و بعد از آن با شکل روشنی که مجموعه پیدا می نماید سرمایه گذاران مختلفی در این منطقه حضور پیدا خواهند کرد.

وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی اضافه کرد: باید حوزه های مختلف تفریح، ورزشی و زیبایی شناسی در این منطقه پیاده گردد و خدمات و سرویس های مختلف به مردم ارائه گردد تا هم مردم شهرستان گرمی که از امکانات تفریحی و تفریح بهره چندانی نبرده اند از این مجموعه استفاده نمایند و هم جذب توریست در این منطقه اتفاق بیفتد.

مهندس ضرغامی بعلاوه در بازدید از موزه عشایر گرمی اعلام کرد: موزه عشایر گرمی با توجه و تمرکز روی ایل شاهسون دایر شده که یک هویت شناخته شده و برجسته در ایران بزرگ بشمار می رود.

وزیر میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی ادامه داد: اهمیت این نمایشگاه در شناختن ریشه و هویت است، در این موزه ریشه ایل شاهسون که از طوایف مختلف است مطالعه شده و اطلاعات آنها همراه با تیره های طوایف به نمایش گذاشته شده که کار بسیار ارزشمندی است.

منبع: همگردی
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 936

به "تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت های دریاچه گیلارلو گرمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید