تعطیلی دو هفته ای مدارس تهران

به گزارش دنیای ویدئو، خبرنگاران : رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به شرایط قرمز کرونایی پایتخت گفت: تمامی مدارس اعم از کادر اجرایی و آموزشی در دو هفته آینده تعطیل هستند و آموزش دانش آموزان و کنترل و نظارت بر آنها به وسیله فضای مجازی پیگیری می گردد.

تعطیلی دو هفته ای مدارس تهران

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، مسعود ثقفی روز چهارشنبه در پیامی تصویری اظهارداشت: براین اساس در این مدت، به هیچ عنوان ضرورتی به حضور کادر اجرایی، اداری و آموزشی در مدرسه وجود ندارد.

وی گفت: مدیر و معاونان هم احتیاج نیست که در مدرسه حضور داشته باشند، صرفا سرایدار مدرسه و احیانا اگر فردی برای کارهای فنی قرار است در مدرسه حضور داشته باشد، مجاز است و سایرین تعطیل هستند.

ثقفی اضافه کرد: همان طوری که معلمان به وسیله فضای مجازی، آموزش دانش آموزان را پیگیری می نمایند، مدیران مدارس هم ضروری است از این طریق، نظارت ها و کنترل خود را بر فرایند آموزش داشته باشند.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: تمامی مدارس در دو هفته آینده تعطیل است و آموزش ها و نظارت ها به وسیله فضای مجازی صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا، بیش از یک میلیون دانش آموز در بیش از چهار هزار مدرسه تهران تحصیل می نمایند و مجموع دانش آموزان کل استان تهران به حضور 2 میلیون و 200 هزار نفر می رسد.

با توجه به ایپدمی بیماری کرونا در استان تهران، براساس ابلاغی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی بیماری کرونا، آموزش دانش آموزان در مدارس این استان و شهر تهران از 12 مهرماه تا به امروز تعطیل است و به وسیله فضای مجازی پیگیری می گردد.

همچنین با افزایش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از شیوع کرونا بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از روز شنبه (اول آذرماه) 150 شهر که عمدتا مراکز استان ها و کلانشهرهایی مانند تهران هستند به مدت دو هفته تعطیل خواهند شد و قرار است محدودیت بیشتری از جمله ممنوعیت تردد شهر به شهر، تعطیلی مشاغل غیرضروری در شهرهای قرمز و نارنجی و حضور حداکثر یک سوم کارکنان ادارات اعمال گردد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 29 آذر 1399 بروزرسانی: 29 آذر 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 160

به "تعطیلی دو هفته ای مدارس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی دو هفته ای مدارس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید