حل مسائل کشور به خلاقیت ها و نوآوری ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است

به گزارش دنیای ویدئو، اسحاق جهانگیری در پیامی به جشنواره نوآوری و خلاقیت گفت:حل مسائل کشور به خلاقیت ها و نوآوری ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است

حل مسائل کشور به خلاقیت ها و نوآوری ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور در پیغامی به دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری گفت:حل مسائل کشور نیازمند استفاده از نوآوری ها و جلب مشارکت نخبگان است.

او در ادامه این پیغام اضافه کرد: برگزاری دوازدهمین جشنواره پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری را به عنوان اقدامی ارزنده برای توسعه کاربرد بینش و روش علمی در حل مسائل شهرها و کم کردن فاصله میان تحقیق و خلاقیت با سیاست گذاری و مدیریت، به عموم برگزارنمایندگان و شرکت نمایندگان گران قدر تبریک می گویم.

جهانگیری ادامه داد: از شهرداری تهران که در انتقال این تجربه به سطح ملی و اهتمام به اشتراک دانش و تجارب شهری به شهرها و نهادها و مراکز تحقیقاتی دیگر و توجه به اهمیت شبکه سازی و ارتباط و همکاری با جامعه دانشگاهی و نخبگان کشور پیش گام شده است، کمال تشکر را دارم. امیدوارم همه وزارت خانه ها و بخش های ذی ربط دولتی، دانشگاه ها و سازمان های علمی و پژوهشی، پارک های علم و فناوری و مراکز نوآوری، استانداری ها و شهرداری و نیز نهادهای منتخب و مدنی، از جمله شوراهای اسلامی شهر، انجمن ها و نشریات علمی، رسانه ها و شبکه های بخش خصوصی و مؤسسات و شرکت های نوآور و فن آور از فراهم شدن این فرصت در فضای مجازی، برای کاهش مسائل جامعه شهری در این دوران استقبال نمایند.

او در سرانجام گفت: تنگناها و مسائل کشور متعدد و درهم تنیده است. حل آن ها به استفاده از خلاقیت ها و نوآوری ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است. از خداوند عظیم توفیق همه دل سوزان و فعالان در این راه را مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 226

به "حل مسائل کشور به خلاقیت ها و نوآوری ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حل مسائل کشور به خلاقیت ها و نوآوری ها و جلب مشارکت نخبگان، نهادها و عموم مردم نیازمند است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید