خبرنگاران جانسون از مسلمانان انگلیس در مقابله با کرونا قدردانی کرد

به گزارش دنیای ویدئو، لندن - خبرنگاران - نخست وزیر انگلیس با انتشار پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر از فداکاری و همت مسلمانان این کشور برای مقابله با کرونا در ایام ماه مبارک رمضان قدردانی کرد.

خبرنگاران جانسون از مسلمانان انگلیس در مقابله با کرونا قدردانی کرد

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران، بوریس جانسون در یک پیغام ویدئویی که در توئیترش منتشر کرد گفت: عید فطر را به تمام آن هایی که در انگلیس و سراسر دنیا این روز را جشن می گیرند تبریک می گویم.

وی اضافه نمود: درک می کنم که سال جاری هم خاتمه ماه مبارک رمضان آنچنان که مثل گذشته با مراسم جشن همراه بود، نیست. اما من در مراسم افطار مجازی با کارکنان بخش های خدمات کلیدی متوجه شدم که مسلمانان انگلیس در یافتن راه های جدید برای گرامیداشت آیین سنتی ماهر هستند.

نخست وزیر انگلیس سپس از همت، فداکاری و از خودگذشتگی مسلمانانی که در ماه مبارک رمضان سالمندان را واکسن زده اند، غذا برای کارکنان بیمارستان ها حمل نموده اند، ماسک صورت دوخته اند، مراسم ختم سازمان دهی و در بخش خدمات آتش نشانی خدمت نموده اند تقدیر و تشکر کرد.

جانسون توضیح داد که این حس از خودگذشتگی کلید مقابله با بحران کروناست چون تنها زمانی می توانیم از این بحران عبور کنیم و دوباره در کنار دوستان و خانواده جشن بگیریم و عبادت کنیم که واکسن بزنیم. وی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان بزرگسال انگلیس اکنون مشمول دریافت واکسن هستند خواست تا افراد به وسیله تارنمای سازمان ملی بهداشت نوبت دریافت واکسن خود را مشخص نمایند.

وی در خاتمه اضافه نمود: هرچند عید سال جاری آنچنان ما دوست داشتیم نیست اما مطمئنم که اگر سهم خود را ایفا کنیم و واکسن بزنیم می توانیم به یک آینده خشنود در کنار هم امیدوار باشیم.

بیشتر مراکز اسلامی انگلیس اعلام نموده اند که پنجشنبه 23 اردیبهشت 1400 روز اول شوال المکرم و عید سعید فطر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 468

به "خبرنگاران جانسون از مسلمانان انگلیس در مقابله با کرونا قدردانی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جانسون از مسلمانان انگلیس در مقابله با کرونا قدردانی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید