استقرار نظامیان انگلیسی در بیمارستان ها در پی کمبود کادر درمان

به گزارش دنیای ویدئو، در پی کمبود نیرو های کادر درمان در انگلیس، نیرو های ارتش در حال استقرار در بیمارستان های لندن هستند تا با موج گسترده مبتلایان به ویروس کرونا مقابله نمایند.

استقرار نظامیان انگلیسی در بیمارستان ها در پی کمبود کادر درمان

به نقل از گاردین، در حالی که شیوع گسترده سویه اومیکرون ویروس کرونا موجب بیماری تعداد زیادی از نیرو های کادر درمان انگلیس شده، ارتش تصمیم گرفته است تا نیرو های نظامی خود را در بیمارستان های لندن مستقر کند تا شرایط بحرانی ویروس کرونا را سر و سامان بدهد.

بر اساس این گزارش وزارت دفاع انگلیس بیان کرد: از 200 پرسنل نظامی انگلیس که در بیمارستان ها مستقر شده اند، 40 نفر پزشک هستند که به کادر درمان در رسیدگی به شرایط بیماران کرونایی یاری می نمایند. 160 پرسنل نظامی دیگر به شرایط بیماران رسیدگی می نمایند.

پیش بینی می گردد استقرار نظامیان در بیمارستان های انگلیس تا خاتمه ماه جاری ادامه داشته باشد.

این در حالی است که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس 2 روز قبل ابراز امیدواری نموده بود که بریتانیا بتواند از شر موج فعلی ویروس کرونا بدون اعمال محدودیت های بیشتر، خلاص گردد.

لندن طی روز های گذشته با موج تازه و فزاینده مبتلایان به ویروس کرونا روبرو شده و این مساله موجب شده تا تعداد زیادی از نیرو های کادر درمان به این بیماری مبتلا شده و توانایی حضور در محل کار خود را نداشته باشند.

بریتانیا روز پنجشنبه ابتلای بیش از 179 هزار نفر دیگر به ویروس کرونا را تایید نموده است، این در شرایطی است که تعداد مبتلایان به سویه اومیکرون به سرعت رو به افزایش است.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس طی 7 روز گذشته به بیش از 1272131 نفر رسیده که نسبت به هفته قبل از آن 29 درصد رشد داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 790

به "استقرار نظامیان انگلیسی در بیمارستان ها در پی کمبود کادر درمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار نظامیان انگلیسی در بیمارستان ها در پی کمبود کادر درمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید