راهنمای کامل بسته بندی به سبک اپل

به گزارش دنیای ویدئو، آیا تا به امروز فکر نموده اید که چه چیزی بسته بندی اپل را ممتاز می نماید و چگونه می توانید تجربه جعبه گشایی اپل را برای برند خود به دست آورید. ما باید به طور جمعی به بسته بندی اپل احترام بگذاریم. هر محصول با دقت ارائه شده و با ابعاد عالی طراحی شده است. توجهی که به بسته بندی آن ها می گردد، حتی با عرضه 56.5 میلیون آیفون در سه ماهه اول 2022 قابل تحسین است.

راهنمای کامل بسته بندی به سبک اپل

به عنوان یک صاحب کسب و کار، می خواهید مشتریان شما همان تجربه جعبه گشایی را داشته باشند. شما می خواهید آن ها محصول شما را در نظر بگیرند. اما چگونه می توانید بسته بندی هایی مانند اپل داشته باشید؟

این راهنما بسته بندی عالی اپل، و آنچه که آن را منحصر به فرد می کند، توجه به جزئیات، و کارهایی که می توانید انجام دهید تا تجربه مشتری و کوشش های پایداری آن ها را منعکس کنید، برجسته می کند.

چه چیزی باعث می گردد بسته بندی اپل ممتاز باشد؟

محصولات اپل، مانند آیفون، ایرپاد، اپل واچ و مک بوک، شیک هستند. به عنوان مثال، بسته بندی اپل واچ گواهی بر فلسفه طراحی مینیمالیستی و احساس برتر این برند است. طراحی شیک و نامرتب بسته بندی نشان دهنده پیچیدگی محصول درون آن است.

این یک واقعیت است، بسته بندی محصولات اپل سبک، هوشمند و به هم پیوسته است. و گران هستند.

تعجبی ندارد که بفهمیم بسته بندی آن ها با محصولاتشان طنین انداز می گردد. مشتریان از یک برند لوکس بسته بندی ممتاز انتظار دارند، اپل نیز از این قاعده مستثنی نیست.

اما اپل چگونه به این امر دست می یابد؟ برای آغاز، اپل تیم های کاملی دارد که به بسته بندی اختصاص داده شده اند، از طراحی و ایده گرفته تا آزمایش و کنترل کیفیت. سطح جزئیات به کار رفته در کل تجربه بسته بندی آن ها به مشتریان اطمینان می دهد که محصول آن ها ممتاز است.

بسیاری از کسب و کارهای کوچک یا میانه به بودجه اپل برای استخدام چنین تیم های بزرگی دسترسی ندارند، اما هنوز هم می توان به یک تجربه جعبه گشایی اپل مانند دست یافت.

استفاده از جعبه های هاردباکس به وسیله اپل

وقتی صحبت از کیفیت جعبه های هاردباکس مورد استفاده اپل می گردد، شکی نیست که آن ها از برترین های بازار هستند. توجه دقیق آن ها به جزئیات و تعهد آن ها به استفاده از مواد با بالاترین کیفیت تضمین می نماید که محصولات آن ها همواره به خوبی محافظت می شوند و اولین تعامل را با محصولات خود ارائه می دهند.

برای بسیاری از محصولات اپل مانند آیفون و مک بوک، اپل این محصولات را در جعبه های هاردباکس با پوشش کامل با درب و پایه جداگانه بسته بندی می نماید. یکی از چیزهایی که بسیاری از مردم در ابتدا متوجه می شوند، این است که چگونه درب هنگام باز کردن جعبه به آرامی و به آسانی از روی پایه می لغزد. مثل باز کردن سریع جعبه پیتزا نیست، اپل ساختار جعبه هایش را با دقت طراحی نموده است تا تجربه جعبه گشایی آهسته و هیجان انگیزی را برای شما به ارمغان بیاورد که اجازه می دهد درب آن به آرامی باز گردد و از پایه جعبه دور گردد. با منابع اپل، آن ها توانسته اند چیزی بسیار عالی بسازند تا واقعاً این تجربه جعبه گشایی را به ارتفاعات نوی ببرند.

از نظر طراحی، جعبه آن ها حداقل مشکی یا سفید است که معمولاً برای شناسایی آسان تصویر محصول روی جعبه چاپ می گردد. این تصاویر معمولاً کمی برجسته می شوند، تا احساس بهتری داشته باشند. در نهایت، جعبه های اپل با روکش مات زیبایی در سرتاسر خود پوشیده شده اند که جعبه های آن ها را واقعاً لوکس می کند.

تجربه گسترده اپل در فراوری و بسته بندی به این معنی است که آن ها دانش زیادی برای طراحی جعبه های خود دارند. در نتیجه جعبه های اپل نه تنها مجذوب نماینده و کاربردی هستند، بلکه دوام بالایی نیز دارند و به نمونه ای نمادین در دنیای بسته بندی تبدیل شده اند.

منبت پالپ چیست؟

به زبان ساده، این سینی کاغذ مبتنی بر فیبر است که محصولات شما را نگه می دارد. یک مثال کامل روزمره، کارتن های تخم مرغ است.

در حالی که ممکن است ایجاد این خاتم های خمیری ساده به نظر برسد، اما چیزهای بسیار بیشتر از آنچه به چشم می آید، وجود دارد. هنگام ایجاد خاتم خمیر به یک قالب احتیاج است، زیرا این شکل نهایی خود خمیر را مشخص می نماید. ما نمی دانیم که اپل چقدر برای اینها می پردازد، اما به طور قطع می توانیم بگوییم که یک قالب می تواند حداقل 4000 دلار هزینه داشته باشد (بدون ذکر قیمت فراوری این واحدها).

ویژگی کلیدی در خصوص این منبت های خمیری این است که آن ها چکش خوار یا انعطاف پذیر نیستند. پس از طراحی، شکل ثابت می گردد، به این معنی که مارک ها باید به طور موثر کل بسته بندی را در اطراف خمیر کاغذ موجود طراحی نمایند. به عنوان مثال، اطمینان از اینکه جعبه ای که در آن قرار می گیرد، میزان مناسبی برای منبت باشد. هر گونه تنظیم در میزان یا طراحی این خاتم حتی 1-2 میلی متر تفاوت، به معنای قالب نو و هزینه قالب اضافی است.

منبت های اپل دقیقاً طراحی و قالب گیری شده اند تا به عنوان بستر مناسبی برای طیف وسیعی از محصولاتشان عمل نمایند و همه چیز از آیفون گرفته تا ایرپاد را در سینی خود نگه می دارند. یکی از نکاتی که باید به آن توجه داشت این است که بر خلاف درج های کاغذی یا فومی، خود منبت محصول را در جای خود قفل نمی نماید. با این حال، اپل با اضافه کردن بروشورهای دستورالعمل خود در بالای محصولات، اطمینان حاصل می نماید که محصولاتش جابه جا نمی شوند و بعلاوه درب جعبه خود را به میزان ای که باید باشد، طراحی نموده است تا در هنگام بسته شدن، فشار بیاورد. به طور کامل در منبت پالپ برای نگه داشتن محصولات در جای خود.

منبت خمیر اپل قابل بازیافت و درجه یک هستند، اما یکی از گران ترین گزینه های درج جعبه می باشند، بسیار بیشتر از مقوا یا فوم. در حالی که منبت های خمیر اپل مورد علاقه بسیاری از برندها هستند، اما هزینه بسیار بالاتری نسبت به درج های جعبه استاندارد و سایر معاوضه های ذکر شده در بالا دارند.

منبع: مجله چاپخونه
انتشار: 29 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1403 گردآورنده: justclip.ir شناسه مطلب: 1136

به "راهنمای کامل بسته بندی به سبک اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای کامل بسته بندی به سبک اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید